جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همچنان از شهرستان تنگستان خبر می رسد که سارقین احشام در حال شناسایی و دستگیری می باشند...
کد خبر: ۳۳۱۴۸
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: همچنان از شهرستان تنگستان خبر می رسد که سارقین احشام در حال شناسایی و دستگیری می باشند.

خبری که امروز مبنی بر دستگیری دو سارق احشام در این شهرستان منتشر شده، چندمین نمونه از این دست اخبار در تنگستان می باشد که در چند ماه اخیر منتشر شده است؛ سرقت هایی که برای مدتی طولانی در این شهرستان صورت می گرفت تا جایی که اعتراض امام جمعه ی شهر اهرم را نیز باعث شده بود.

به گزارش فکرشهر، حالا به نظر می رسد تلاش های نیروی انتظامی به نتیجه رسیده و خبر دستگیری این سارقان و اعتراف انان در چند ماه اخیر، خیال مردم را تا حدودی راحت تر کرده است.

در جدیدترین خبر سرقت احشام در تنگستان، فرمانده انتظامی شهرستان گفته که دو نفر سارق احشام توسط ماموران پلیس دستگیر به ۴ فقره سرقت اعتراف و روانه زندان شده اند.

سرهنگ جوشن سهرابی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تنگستان با همکاری ماموران پاسگاه روستای چاه تلخ در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها به خصوص سرقت احشام تلاش وسیع و گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با تحقیقات و برسی های شبانه روزی به شخصی به نام «ح- ع» مظنون شده وی را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: متهم در تحقیقات اولیه و مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب چهار فقره سرقت احشام با همدستی فردی به نام «ح- س» اعتراف و اقرار کرد که احشام مسروقه را برای فروش به شهر برازجان با خودرو شخصی حمل و به فروش رسانده ام.

این مقام انتظامی گفت: همدست وی دستگیر و هر دوی آنها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر