جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۲۴۰
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: مسئول کانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر گفت: کافه انتخابات در بوشهر به منظور اجرای برنامه‌های گفتگو، مناظره، پخش مستندهای مرتبط و کلیپ‌های تبلیغاتی آغاز به کار کرد.

انتخابات

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد صادق بحرانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قانون انتخابات در کشور ما ناکارآمد است و نیاز به اصلاح و بازنگری از مدل و نحوه ثبت‌نام تا زمان کوتاه تبلیغات دارد.

مسئول کانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر افزود: زمان کوتاه تبلیغات موجب می‌شود که انتخاب آگاهانه از افراد سلب شود و زمینه را برای فریب افکار عمومی و ورود کاندیدا به فضای هیجانی کمک کند.

وی با اشاره به افتتاح کافه انتخابات در شهر بوشهر بیان کرد: این مجموعه به همت جوانان نسل سوم و چهارم در قالب تشکل مردمی کانون جوانان شکل گرفته و به دنبال آن بودیم که کمک کنیم به مردم برای انتخاب بهتر.

بحرانی بیان کرد: ما در این کافه علاقه‌مند هستیم که گفتگوها به صورت چهره به چهره انجام شود و از نمایندگان تمامی کاندیدا دعوت می‌شود که برای حمایت از کاندیدای مورد نظر در برنامه‌های این کافه شرکت کنند.

مسئول کانون جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر عنوان کرد: از جمله موارد برنامه‌ریزی شده در این کافه می‌توان به گفت‌وگو، مناظره، پخش مستندهای مرتبط، کلیپ‌های تبلیغاتی نامزدها و تریبون آزاد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مردمی دو کاندیدا که منتقد وضع موجود هستند را حمایت می‌کند اما به کاندیداهای دیگر نیز این فضا داده می‌شود که به تبلیغات و حمایت از کاندیدای خود بپردازند.

بحرانی بیان کرد: در مجموع تلاش ما این است که بتوانیم فرهنگ گفت‌وگو در بین شهروندان را افزایش و دو نماینده کاندیدا دور از فضای رسمی ستادی نقد شوند و برای کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر