يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۳۰۴
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه گفت: این نهاد پارسال 220 طرح اشتغال زایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در این شهرستان اجرا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مراد شمس الدینی روز سه شنبه در همایش تجلیل از خیرین و حامیان اکرام ایتام افزود: بر اجرای این طرح ها نظارت مستمری صورت گرفته و از طرح های موفق و نمونه استانی و شهرستانی شناخته شدند.

وی گفت: به منظور بازدهی این طرح ها، 676 مورد آموزش و بیش از 3500 نظارت انجام شد که همگی آنان مستندسازی شده است.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه اظهارکرد: در این شهرستان 3500 خانوار با جمعیت هشت هزار نفر تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در 40 سرفصل به آنان ارایه خدمت می شود و مهم ترین وموفق ترین آن توانمندسازی بوده است.

وی گفت: هدف اصلی امداد توانمندسازی خانواده هاست که براساس نیازها شناسایی و الویت بندی می شوند تا آنان به خودکفایی و خوداتکایی برساند.

شمس الدینی ادامه داد: 250 یتیم زیر 18 سال در این شهرستان شناسایی شدند که 166 تن آنان در شهر و مابقی در روستاها هستند.

وی با بیان اینکه در 2 سال اخیر 782 حامی جذب شدند که 293 تن از آنان زن و 489 تن مرد هستند، افزود: تعداد حامیان فعال 428 تن هستند که در سال گذشته کمک های خوبی به امداد کردند.

وی گفت: پارسال از محل اکرام و ایتام و کمک خیرین 6 میلیارد و 330 میلیون ریال بصورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه، اهدای یخچال، کولرگازی، لباسشوسیی، کمک تعمیرات مسکن، فرش و جهیزیه از حمایت های حامیان به افراد یتیم بوده است.

امام جمعه گناوه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهای موفق و پرتلاش بعد از انقلاب است که از بدو تاسیس منشا خدمات ارزنده ای بوده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: خیرین این شهرستان همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم بوده و شایسته تجلیل هستند.

وی گفت: در روایات ائمه اطهار(ع) آمده هر کسی نیاز حاجتمندی را برآورد کند ،خداوند 70 حاجت او را برآورده می کند.

در این آیین از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام تجلیل بعمل آمد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر