جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ موسوی نژاد درجمع مردم برازجان:
فکرشهر: دیدار عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با مردم در مسجد سیدالشهداء برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: دیدار عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با مردم در مسجد سیدالشهداء برازجان برگزار شد.

http://8pic.ir/images/23689245584993724923.jpg

به گزارش فکرشهر، دیدار عمومی سید مهدی موسوی نژاد با مردم، شامگاه دوشنبه، 12 اسفندماه در مسجد سیدالشهداء برازجان برگزار گردید.

در این نشست جمعی از مردم برازجان حضور داشتند و سوالات خود را از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پرسیدند و پاسخ هایی دریافت نمودند.

شهرداری گفت بودجه را به طلبکاران می دهیم

موسوی نژاد در پاسخ به سوالاتی مبنی بر آسفالت کوچه ها و روشنایی معابر گفت: قرار بود بودجه ای در سال 92 به شهرداری تعلق گیرد با این شرط که با آن کوچه های مناطق محروم شهر را آسفالت کند اما شهرداری این موضوع را نپذیرفت و اعلام داشت که در صورت ورود بودجه آن را به طلبکاران خود پرداخت می کند.

وی افزود: با شهردار صحبت کرده ایم و او قول داده که منطقه ای به شهر اضافه نگردد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی افراد سودجو زمین هایی که دارند را به شهرک تبدیل می کنند و با این کار شهرداری، اداره برق، آب و ... مجبور می شوند که به آن ها خدمات ارائه دهند و این مسئله باعث می شود که بعضی مناطق محروم واقع شوند.

موسوی نژاد اضافه کرد: من قول می دهم که سال 93 با همکاری استانداری و فرمانداری آمادگی داریم که در صورت قبول شرط از طرف شهرداری با آوردن اعتبار مشکل آسفالت، روشنایی و بهداشت محیط محله ها را حل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص پتروشیمی برازجان نیز گفت: خوراک پتروشیمی دشتستان باید از گناوه تامین شود و خوراک پتروشیمی گناوه نیز از خارگ خواهد آمد.

وی ادامه داد: هم اکنون پتروشیمی خارگ در حال احداث است و به محض کامل شدن و تامین خوراک پتروشیمی گناوه همزمان کار پتروشیمی برازجان نیز انجام خواهد شد و این مراکز به صورت زنجیره وار با هم مرتبط هستند.

http://8pic.ir/images/21163698439500400515.jpg

مخالفت با برخی مسائل ربطی به تفکرات سیاسی ندارد

سید مهدی موسوی نژاد به سوالی پیرامون تعامل خود با دولت گفت: باید دید شما تعامل را چه تعریف می کنید؛ اگر کار برای مردم باشد که ما هم چیزی جز این نمی خواهیم اما جایی که عملکرد باعث مشکلات برای مردم شود، ما مقابلش می ایستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: مخالفت با برخی مسائل ربطی به تفکرات سیاسی ندارد و ما جلو همه ی دولت ها می ایستیم و بدترین نوع نماینده کسی است که سخنگوی دولت شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته اعتبارات دشتستان نیامد و ما در استانداری تحقیق و تفحص تشکیل دادیم؛ در مسائلی مانند این که اعتبار و حق مردم را شامل می شود من کوتاه نمی آیم و معامله نمی کنم اما تعامل بله.

مرحله دوم هدفمندی نباید اجرا شود

به گزارش فکرشهر، موسوی نژاد در ادامه پیرامون تصویب فاز دوم هدفمندی یارانه ها در شروع به کار دولت یازدهم و تصویب نشدن آن در زمان دولت دهم از طرف مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بحث دولت ها مطرح نیست و بستگی به شرایط اقتصادی کشور دارد.

وی ادامه داد: من معتقدم که مرحله دوم هدفمندی نباید اجرا شود و با توجه به اقتصاد مقاومتی به دنبال این هستیم که با ارائه راهکاری در قالبی که نه همه ی قیمت ها آزاد شود و نه همه چیز دولتی گردد، راه حلی ایجاد نماییم.    
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر