جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شنیده می شود در جلسه دادگاه هم به نعمتی پیشنهاد مصالحه داده شده اما او نپذیرفته و گفته است هر چه قانون رای بدهد مورد قبول است و آنها حق دارند پیگیری کنند من هم پیگیری می کنم.به گزارش فکرشهر، پرونده انتقال سهام باشگاه شاهین باردیگر در شعبه پنجم دادگاه بوشهر باز شد. به دنبال ابهامات متعددی که در این پرونده وجود داشت با تقاضای اعاده دادرسی مجید حسینی کنگانی پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و صبح امروز(اول تیرماه) جلسه اول رسیدگی برگزار گردید.
کد خبر: ۳۳۵۸
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: شنیده می شود در جلسه دادگاه هم به نعمتی پیشنهاد مصالحه داده شده اما او نپذیرفته و گفته است هر چه قانون رای بدهد مورد قبول است و آنها حق دارند پیگیری کنند من هم پیگیری می کنم.

به گزارش فکرشهر، پرونده انتقال سهام باشگاه شاهین باردیگر در شعبه پنجم دادگاه بوشهر باز شد. به دنبال ابهامات متعددی که در این پرونده وجود داشت با تقاضای اعاده دادرسی مجید حسینی کنگانی پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و صبح امروز(اول تیرماه) جلسه اول رسیدگی برگزار گردید.

 از ابهامات جدی این پرونده این است که نعمتی در زمان صدور رای اولیه و تملک سهام باشگاه شاهین، وام بانک صادرات را پرداخت نکرده بود اما این پرداخت را در زمره مطلبات خود قرار داده و بوسیله آن سهام را توقیف کرده است. ابهام مهم دیگر آن است که ارزش گذاری سهام باشگاه توسط هیات فوتبال استان به قیمت 900 میلیون صورت گرفته اما باشگاه تیم بسکتبال و زمین تمرین و ساختمان اداری هم داشته که قیمت گذاری آن در صلاحیت هیات فوتبال نیست و اگر مبنا همان 900 میلیون بوده ، تنها باید امتیاز لیگ یکی شاهین به نام نعمتی منتقل می شد و او نمی تواند مالک املاک و سهام باشگاه شود.

شنیده می شود در جلسه دادگاه هم به نعمتی پیشنهاد مصالحه داده شده اما او نپذیرفته و گفته است هر چه قانون رای بدهد مورد قبول است و آنها حق دارند پیگیری کنند من هم پیگیری می کنم.

با توجه به عزم موجود در استان مبنی بر احیای شاهین، بحث پرونده مالکیت آن موضوعی مهم و سد راه اصلی بوده و گفته می شود کنگانی با انجام اعاده دادرسی و مفتوح شدن دوباره پرونده تلاش دارد شاهین به هواداران برگردد تا از طریق حمایت های استانی بتواند باردیگر در فوتبال حضور یابد هر چند بحث مشکلات این تیم در فیفا و مسائلی که چندی پیش به آن اشاره کردیم را هم نباید نادیده گرفت.البته برای ان موضوع هم راه حل هایی وجود دارد.

در کنار این مساله تلاش هایی صورت گرفته تا نعمتی هم متضرر نشود و طلب واقعی او به وی پرداخت گردد.

بر اساس قرائن موجود ظرف نیمه اول تیرماه رای نهایی و جدید پرونده صادر خواهد شد.

منبع:فوتبال بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر