شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۸۸۴
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی به ۴۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ فرج شجاعی

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ فرج شجاعی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وقوع متعدد سرقت‌های داخل خودرو در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر طی یک ماه گذشته، شناسایی سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ویژه و بررسی دوربین‌های مداربسته مشرف به محل‌های وقوع سرقت و تطبیق تصاویر با بانک‌های اطلاعاتی موجود، در نهایت مشخص شد همه سرقت‌ها توسط یک نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ صورت می‌گیرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: با رصد شخص مورد نظر و  اقدامات اطلاعاتی، محل تردد وی مشخص و از طریق گشت‌های نامحسوس، خودرو مذکور در شهر برازجان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم پس از دریافت دستور ایست با متواری شدن و استفاده از راه‌های خاکی به سمت بوشهر تغییر مسیر داده که در نهایت با سرعت عمل ماموران پلیس، خودرو متوقف و سارق دستگیر شد.

این مقام مسئول پلیس عنوان داشت: در بازرسی از خودرو متهم ۲ عدد باطری کامیون، ابزارآلات سرقت، مقداری هروئین و یک قبضه کلت فندکی کشف شد، لذا با توجه به مستندات موجود و اموال مکشوفه از خودرو، اطمینان حاصل شد که سرقت‌های وسایل داخل خودرو به وقوع پیوسته در دشتستان توسط این سارق صورت گرفته است.

شجاعی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود به ۱۸ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در برازجان و ۲۵ فقره سرقت در  بوشهر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: سهل‌انگاری مالکان خودروها و عدم نصب سیستم‌های هشدار دهنده بر روی خودرو و پارک وسایل نقلیه در محل‌های تاریک به خصوص در ساعات پایانی شب سارقان را ترغیب به سرقت می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر