جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۹۰۳
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش پرورش استان بوشهر گفت: فرایند سرویس‌های دانش‌آموزی شهرستان بوشهر الکترونیکی می‌شود.

سرویس مدارس

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، نشست کار گروه ماده ۱۸ سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی استان بوشهر با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، استانداری، شهرداری و پلیس راهور برگزار شد.

بهرام مغدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: به دنبال الکترونیکی‌شدن فرایند امور اجرایی سرویس‌های دانش‌آموزی شهرستان بوشهر هستیم که امیدوارم با همکاری و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی، این مهم تحقق یابد.

وی اظهار داشت: با بکار گیری این نرم افزار، بخش زیادی از مشکلات و آسیب های سرویس دانش آموزی نیز کاهش و در اتلاف وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

مغدانی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز در سراسر استان توسط ۲ هزار و ۱۱۰ وسیله نقلیه از خانه تا مدرسه رفت و آمد می کنند.

مغدانی تصریح کرد: بزرگترین دغدغه اولیا دانش آموزان در آغاز هر سال تحصیلی علاوه بر انتخاب آموزشگاه مطلوب، تهیه سرویس رفت و آمد مناسب و ایمن است.

در این نشست همه اعضاء شرکت کننده نیز بر اجرای دقیق دستور العمل و شیوه نامه اجرایی سرویس های حمل و نقل دانش آموزی توسط عوامل اجرایی تاکید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر