سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس گفت: وزارت نفت یکهزارو 600 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار اعتبارجدید برای ادامه طرح آبرسانی به شهرستان جم بوشهر اختصاص داد.به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس روزسه شنبه به نقل ازمهدی یوسفی افزود: محیط پیرامونی صنعت نفت و توسعه زیرساخت های این مناطق دردستور کار سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد و امیدواریم آرزوی دیرینه مردم این مناطق در توسعه متوزان این منطقه از کشور بزودی تحقق یابد.
کد خبر: ۳۳۹۱
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس گفت: وزارت نفت یکهزارو 600 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار اعتبارجدید برای ادامه طرح آبرسانی به شهرستان جم بوشهر اختصاص داد.
به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس روزسه شنبه به نقل ازمهدی یوسفی افزود: محیط پیرامونی صنعت نفت و توسعه زیرساخت های این مناطق دردستور کار سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد و امیدواریم آرزوی دیرینه مردم این مناطق در توسعه متوزان این منطقه از کشور بزودی تحقق یابد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط آبرسانی به شهرستان جم به عنوان یک اولویت در دستور کار این سازمان قرار دارد و اکنون با تدابیر صورت گرفته مشکل مردم این شهرستان در زمینه آبرسانی برطرف خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: پروژه آبرسانی شهرستان جم از جمله پروژه های توافق شده و مصوب میان وزارت نفت، وزارت نیرو و استانداری بوشهر با اعتباری 980 میلیارد ریال است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) دردست اجراست. 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس اظهارکرد: این پروژه با 57 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل اتمام اعتبار مصوب وزارت نفت به میزان 510 میلیارد ریال و تامین نشدن اعتبار لازم از سوی وزارت نیرو متوقف شده است.

یوسفی گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط سازمان منطقه ویژه پارس و طرح آن در هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران با افزایش اعتبار پروژه به میزان یکهزارو 600 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار موافقت و مصوب شد که بزودی عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: تکمیل پروژه آبرسانی شهرستان جم یک امر مهم و اولویت دار است و با بهره برداری از این پروژه حدود 51 هزار متر مکعب آب پس از شیرین سازی در منطقه ویژه پارس از طریق هفت ایستگاه پمپاژ آب با خط لوله به شهرستان جم شامل شهرهای جم، ریز انارستان، 29 روستای منطقه و سه شهرک پردیس، توحید و شهید تندگویان انتقال خواهد یافت.

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم در سال 88 آغاز شد.  /ص

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر