دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در جمع فعالین ستاد روحانی:
فکرشهر: به مناسبت ماه رمضان ضیافت افطاری با حضور نماينده دشتستان و فعالین ستاد انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد...
کد خبر: ۳۴۰۱۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: به مناسبت ماه رمضان ضیافت افطاری با حضور نماينده دشتستان و فعالین ستاد انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با تبریک حلول ماه رمضان و تسلیت رحلت امام خميني(ره) گفت: از همه فعالان ستادهای تبلیغاتی و مردم بزرگ استان بابت تلاش و حضور پررنگشان در انتخابات ٢٩ ارديبهشت ماه تشكر ميكنم.

محمدباقر سعادت بیان کرد: هیچ یک از بند های سند ۲۰۳۰، جایی نگرانی ندارد ولی با بي اخلاقي در انتخابات، ميخواستند مردم را از انتخاب درست، منصرف كنند اما مردم ما با هوشیاري به پاي صندوق هاي راي رفته و به دكتر روحاني راي دادند.

وی ادامه داد: درست است دولت در تحقق برخی وعده ها بخصوص اشتغال موفق نبود، ولی این موضوع به اين معنای  نبود بلکه علت آن مشکلات اقتصادی بود که دولت نثشی در آن نداشته است.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به اینکه مردم با هوشیاری مسائل را درک کردند گفت: روز گذشته در مجلس اتفاق خوبی افتاد و فراكسيون امید توانست آقاي مطهری و پزشکیان را بعنوان نواب انتخاب كند.

سعادت بیان کرد: در نوشتن نامه به ریاست محترم جمهور بحث هاي متعددي بود. نمایندگان این انتظار را دارند كه روحاني باید پاسخ اراده اي که ملت ايران بخرج دادند را بدهند و اكنون نوبت رييس جمهور است.

او گفت: از دولت میخواهم شایسته سالاری را ملاک انتخاب های خود قرار دهد.

سعادت با تشکر از هیاتها، نیروی انتظامی و قوه قضاییه که در کمال بیطرفی انتخابات را برگزاری کردند، گفت: خدا را شاکرم که هیچ گونه تخلف انتخاباتی از سوي ستادهای ما در بحث ریاست جمهوری در استان وجود نداشت.

نظرات بینندگان
بی طرف
|
-
|
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
پس بفرمایید نظر شما بر نظر رهبری در مورد سند 2030 ارجعیت دارد .

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر