دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۰۱۵
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام راحل شخصیتی بسیار بزرگ بود که همه معادلات جهانی را تغییر داد و اندیشه‌ها و افکار مختلف را در جهان تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام راحل باعث دگرگونی در جهان شد، اضافه کرد: حضرت امام خمینی آموزه‌های اسلامی به ویژه آموزه‌های حکومتی و سیاسی را به جهان عرضه کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با شعار آزادی، استقلال و اسلامیت ایران را از چنگال آمریکا، استکبار و کشورهای غربی و شرقی نجات داد، تصریح کرد: از ویژگی‌های امام راحل می‌توان به ایمان، تقوا، اخلاق‌مداری و اسلام خواهی اشاره کرد.

وی امام خمینی را مبارز قوی، جهادگر شجاع و شهادت‌طلب دانست و ادامه داد: امام راحل، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را در ایران احیاء کرد و ایران را از یوغ استعمار بیرون آورد.

صفایی بوشهری استکبارستزی و مبارزه با استعمار را از دیگر ویژگی‌های امام دانست و تصریح کرد:‌ امام راحل اطاعت از ولایت فقیه در زمان غیبت امام زمان(عج) یک ضرورت می‌دانستند چراکه حامی ولایت فقیه، سبب جلوگیری از  آسیب به جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اطاعت از ولایت فقیه هیچ‌گاه رهبر معظم را تنها نمی‌گذارند و فرهنگ اطاعت از ولایت فقیه از ویژگی‌های مردم استان بوشهر است افزود: ساده‌زیستی و مخالفت با تجمل‌گرایی، قانون مداری و حمایت از مظلومان و مستضعفان از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود.

امام جمعه بوشهر خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه شد و افزود: خدمات‌رسانی مناسب به مردم وظیفه همه مسئولان است و در این مسیر باید برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم تلاش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر