شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۱۸۱
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از بهبود وضعیت ارائه برق در استان خبر داد و گفت: سرانه مصرف برق در استان بوشهر حدود چهار برابر میزان متوسط برق در سطح کشور است.

http://media.mehrnews.com/d/2017/06/07/3/2479876.jpg

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امرالله پاراد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر یک میلیون و ۱۶۳ هزار نفر از برق بهره‌مند می‌شوند و در مجموع به ۳۷ شهر و ۸۵۳ روستا و آبادی استان برق ارائه شده است.

وی به تولید هفت درصد از برق کشور معادل پنج هزار مگاوات در استان اشاره کرد و ادامه داد: میزان پیک بار برق استان بوشهر هزار و ۷۰۰ مگاوات است.

۴۲۷ هزار مشترک برق داریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و شش هزار و ۲۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف توزیع برق در استان داریم، اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۷۱۷ ترانس برق در استان داریم.

وی بیان کرد: ۴۲۷ هزار مشترک برق در استان داریم که ۳۴۶ هزار مشترک خانگی شامل ۸۱ درصد، ۱۴ هزار مشترک عمومی، چهار هزار و ۴۰۰ مشترک بخش کشاورزی داریم.

پاراد افزود: مصرف سرانه برق خانگی در استان بوشهر ۱۰ هزار و ۶۲۹ کیلوات‌ساعت در سال است که متوسط سرانه مصرف برق در کشور ۲ هزار و ۸۰۰ کلیوات‌ساعت در سال است که حدود چهار برابر متوسط کشوری است.

مصرف ۶۸ درصد برق در بخش خانگی

وی با بیان اینکه ۶۸ درصد از برق استان بوشهر در بخش خانگی مصرف می‌شود، گفت: ۱۲ درصد در بخش عمومی، پنج درصد در بخش صنعتی و سه درصد در بخش صنعتی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش تلفات برق در سطح استان، اضافه کرد: دو هزار انشعاب غیرمجاز در برازجان و ۵۰۰ مشترک غیرمجاز در بوشهر داریم.

وی اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۵ یک استراتژی با نام ۸۰-۸۰ داریم که خاموشی‌ها به ۸۰ دقیقه در سال برسد و تلفات به هشت درصد برسد و مراجعات حضوری به صفر برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر