جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هیچ گزارش تخلفی از انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر نداشتیم...
کد خبر: ۳۴۴۲۱
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هیچ گزارش تخلفی از انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر نداشتیم.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت:  ما دو اتخابات را برگزار کردیم و یکی از دستگاه هایی که میتوانست از تخلفات جلوگیری کند دستگاه های احراز هویت بود که به سلامت انتخابات کمک کرد. 

وی با اشاره به اینکه ما متولی درون شعب اخذ رای هستیم اضافه کرد: در بیرون شعب اخذ رای اگر جرم مشهودی اتفاق افتاده است دستگاه های مربوط باید برخورد می کردند. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر نداشتیم و حتی یک گزارش تخلف هم ارسال نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر شعبه اخذ رای 60 نفر حضور داشتند که 35 نفر نماینده کاندیداها  و 30 نفر عوامل اجرایی بودند؛ اگر تخلفی وجود داشته هیات های اجرای ما در شهرستان ها رسیدگی و با تخلفات برخورد کرده است. 

هیات نظارت به وظیفه خود در قبال مردم عنایت کند

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ی تخلفات در انتخابات شورای شهر بوشهر گفت: در موعد مقرر هیات اجرایی که مسئول برگزاری انتخابات است و رئیس آن فرماندار است بر اساس شکایات و مستندات موجود یک تصمیمی را درباره انتخابات بوشهر گرفتند؛ تصمیم هیات های اجرایی در بحث ابطال انتخابات منوط به تایید هیات های نظارت است.

گراوند افزود: ما صرفا می توانیم پیشنهاد بدهیم و بگوییم این اشکال وجود دارد و نظر ما تا زمانی که هیات نظارت قبول نکند، مورد قبول واقع نمی شود و هیات نظارت استان بوشهر فرصت دارد تا 29 خرداد به شکایاتی که در بحث انتخابات وجود دارد رسیدگی کند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: بلاخره مردم بوشهر انتظار دارند که هیات نظارت انتخابات بوشهر انتخابات را بررسی کند و فرمانداری بوشهر آمادگی دارد تمام صندوق ها را خود هیات نظارت بازشماری و صورت جلسه کند.

گراوند افزود: هیات نظارت در فرصت باقی مانده نسبت به شکایات ورود پیدا کنند و هر تصمیمی گرفتند تصمیمشان مورد احترام ما خواهد بود و ما در برابر تصمیم آنها تمکین کرده و احترام می گذاریم. 

او تاکید کرد: هیات نظارت به وظیفه شرعی و قانونی خود و به وظیفه اش در قبال مردم بوشهر عنایت کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر