جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۶۰۵
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: 'علی قاسمی' ورزشکار دیری که موفق به کسب مقام دوم در مسابقات دو و میدانی کارگران جهان شد، در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال رسمی مسئولان قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در این آیین که دوشنبه شب در میدان فانوس شهر دیر برگزار شد، فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ، جمعی از ورزشکاران، ورزش دوستان و خانواده این ورزشکار حضور داشتند.
فرمانداردیر در این مراسم گفت: ورزشکاران ملی و جهانی افتخارات و سرمایه های ورزشی شهرستان و کشور هستند.

حمزه اعتماد افزود: جوانان ورزشکار پرچم دار و معرف توانمندی های ورزشی شهرستان در سطح کشور و حتی بین المللی هستند و جای افتخار است که علی قاسمی فرزند این دیار در رقابت بین المللی در رشته دو ومیدانی مقام دوم و صاحب مدال نقره است.

وی گفت: با ظرفیت های بالای ورزش در شهرستان و جوانان و نوجوانان علاقه مند به رشته های مختلف ورزشی، آینده خوبی در انتظار ورزش دیر است.

فرماندار دیر اضافه کرد: در سال جاری در کمیته برنامه ریزی از محل تملک دارایی و نفت 20 میلیارد ریال برای بخش ورزش شهرستان در نظر می گیریم.

این ورزشکار گفت: این مسابقات هر 2 سال یک بار در جهان برگزار می شود و امسال نیز در کشور لتونی برگزار شد و کاروان جمهوری اسلامی ایران با 275 ورزشکار شرکت کرد که 18 دو ومیدانی کار در این کاروان حضور داشتیم.

علی قاسمی ضمن تشکر از شرکت پتروشیمی آریا ساسول و مدیران واحد ارشد اچ اس ای و آتش نشانی آن افزود: در این مسابقه یک طلا در بخش تیمی و یک مدال نقره در بخش انفرادی کسب کردم و آنها را به خانواده شهدا و شهدای مدافعان حرم و شهدای گمنام تقدیم می کنم.

به گزارش ایرنا، علی قاسمی با شرکت در مسابقات جهانی کارگران در رشته دو و میدانی در کشور لتونی که برگزار شد، توانست در بخش تیمی مدال طلا و در ماده 4 در 100 متر مردان به نشان نقره، مقام دوم را از آن خود کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر