چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۴۶۵۵
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: با تلاش ناظر جوان حاضر در صحنه کودک گرفتار در آب نجات پیدا کرد اما این در حالی بود که ناجی وی و پدرش به جهت شدت فشار آب فوت شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عصر دیروز پسربچه قزوینی حین بازی در کنار کانال کشاورزی در حوالی شهر نجف‌آباد از توابع شهرستان قزوین در کانال سقوط کرد.

وی افزود: با تلاش یکی از ناظران که مرد جوانی بود این کودک از آب خارج شد اما وی نتوانست خود را از آب بیرون بکشد و جریان قوی آب خود و پدر کودک غرق‌شده که برای کمک وارد آب‌شده بود را با خود برده و در یک فشارشکن هردو را گرفتار کرد.

نامدار خاطرنشان کرد: ۳ تیم از تکنسین‌های اورژانس و تیم‌های نجات آتش‌نشانی و هلال‌احمر در محل حادثه حاضرشده و کودک نجات‌یافته با انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی منتقل شد.

وی ادامه داد: کودک نجات یافت اما عملیات احیا برای ۲ غرق‌شده دیگر که توسط آتش‌نشانی از غرقاب خارج‌شده بودند نتیجه‌بخش نبود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی اعلام کرد: تکنسین‌های اورژانس به مدت ۴۵ دقیقه دو فرد غرق‌شده را احیا کردند اما باوجود مستمر بودن عملیات احیا تا زمان ورود به بیمارستان عملیات احیا برای آن دو فرد نتیجه‌بخش نبود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی در پایان گفت: در این فواصل از سال غرق‌شدگی به‌شدت شایع می‌شود و لذا لازم‌ است تا توجه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر