دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۶۷۲
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان عسلویه با نظارت شورای آموزش پرورش سامان‌دهی شود.

عبدالله نادری

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ محکمی  به حامیان تروریست‌ها در منطقه و جهان بود و البته این عملیات قطره کوچکی از دریای توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود و نشان از وحدت و همدلی میان همه نیروهای سیاسی موجود در کشور بر سر منافع و امنیت ملی است.

فرماندار عسلویه بر ضرورت سامان‌دهی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان با نظارت شورای آموزش پرورش تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های متولی امر در برنامه‌ریزی اجرا و نظارت بر حسن انجام کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بر لزوم ضرورت پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از درون مدارس تاکید کرد و افزود: در برنامه‌ریزی‌ها برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان وقت و هزینه‌ای مخصوص کلاس‌های مشاوره در نظر گرفته شود و در این کلاس‌ها به مقابله با آسیب‌های اجتماعی بپردازیم.

فرماندار عسلویه در ادامه از طرح هجرت به عنوان یکی از طرح‌های موفق تربیتی و عمرانی یاد کرد که در آن دانش‌آموزان ضمن کمک به عمران و آبادانی مدارس در بعد نظری و معرفتی نیز رشد می‌کنند.

نادری از برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در هفته‌های آتی خبر داد و تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم اعتباری برای انجام تعمیرات و تجهیزات مدارس شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر