جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یادواره سرداران و شهدای دشتستان که در عملیات مجنون در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند روز جمعه در شهر برازجان مرکز این شهرستان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، مسوول اطلاعات و پشتیبانی ناوتیپ امیرالمومنین(ع) در هشت سال دفاع مقدس در این یادواره به بیان خاطرات و حماسه های رزمندگان در عملیات منطقه مجنون پرداخت.مصطفی عربزاده افزود: یاد وخاطره شهدا روح و خون تازه ای است که به جامعه وارد می شود و یک گنجینه است.وی بیان بیان کرد: امروز نقطه قوت و غرور و افتخار ما درمقابل دشمنان همین مقاومت و پایدارای و جانفشانی شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۷۰
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: یادواره سرداران و شهدای دشتستان که در عملیات مجنون در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند روز جمعه در شهر برازجان مرکز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مسوول اطلاعات و پشتیبانی ناوتیپ امیرالمومنین(ع) در هشت سال دفاع مقدس در این یادواره به بیان خاطرات و حماسه های رزمندگان در عملیات منطقه مجنون پرداخت.

مصطفی عربزاده افزود: یاد وخاطره شهدا روح و خون تازه ای است که به جامعه وارد می شود و یک گنجینه است.

وی بیان بیان کرد: امروز نقطه قوت و غرور و افتخار ما درمقابل دشمنان همین مقاومت و پایدارای و جانفشانی شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است.

عرب زاده ادامه داد: جانفشانی و دلاورمردی های شهدای تخریب دشتستان در حماسه مجنون بسیار ستودنی است.

عباس دهقان یکی از یادگاران و تخریبچی در عملیات مجنون گفت: رزمندگان و سرداران دشتستان در جریان مقاومت در جزیره مجنون از خود مقاومت جانانه ای در برابر دشمنان نشان دادند.

در این یادواره یاد و خاطره سرداران و شهدای حماسه مجنون گرامی داشته شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر