جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۷۰۲
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش ۲۴ ساعته برنامه های شبکه استانی صدا و سیمای این مرکز همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

صدا و سیما

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،  سید حسین ناظر اظهار داشت: قبل از این شبکه استانی بوشهر ۲۰ ساعت برنامه پخش می کرد که با برنامه ریزی لازم، اقدامات فنی و برنامه سازی این افزایش ساعت محقق شده است و برنامه‌های این شبکه شامل برنامه‌های تولیدی، تامینی، خبری و... است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: صدا و سیمای مرکز بوشهر در تهیه و تولید برنامه ها دارای نیروهای توانمندی است به گونه‌ای که تولیدات برنامه سازان این استان از شبکه های مختلف سراسری پخش می شود.

وی تاکید بر بهره‌مندی مخاطبان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر با پوشش جمعیتی حدود ۹۰ درصد از ۵ ایستگاه پرقدرت رادیویی و تلویزیونی و ۸۰ فرستنده کم قدرت دیگر که ۳۵ درصد آنها دیجیتال است پخش می‌شود.

استان بوشهر با ویژگی های منحصر به فرد و ظرفیت ها در کشور از جمله وجود ذخایر عظیم نفت و گاز و نیز پروژه های عظیم گاز در منطقه پارس جنوبی، وجود اسکله صادرات نفت کشور در جزیره خارک، وجود تنها نیروگاه برق هسته ای کشور، ۹۰۰ کیلو متری مرز آبی با خلیج فارس، وجود بنادر متعدد در استان و حجم بالای صادرات و واردات یکی از بهترین منابع برنامه‌های تولیدی و خبری برای شبکه استانی و شبکه های سراسری است و با لزوم پرداختن به پوشش کامل این منابع عظیم استان مقدمات ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر فراهم شد و در این عید فرخنده شاهد این تحول عظیم خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر