جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۷۴۱
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر موضوع کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری را با جدیت پیگیری کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهار داشت: روز قدس سرآمد اعمال ماه رمضان است و مردم باید بعد از این ماه که با روزه‌داری و انجام اعمال خدایی شده‌اند، پس از این ماه نیز خدایی زندگی کنند.

وی افزود: دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و مبارزه با رژیم صهیونیسم مبارزه با استکبار است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: روز قدس روز فریاد مسلمانان و آزادی خواهی جهانیان با نظام استکبار است که به‌زودی انشاءالله محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: روز قدس، روز مبارزه با جهان استکبار و نماد استقامت، مقاومتریال بیداری، ولایت مداری و اسلامیت است.

دشمن در تیررس موشک‌های ما است

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: تنها راه مبارزه با جهان استکبار مبارزه قاطع در تمامی عرصه‌ها است و مذاکره و کنار هم نشستن کار ساز نیست.

وی با تشکر از حمله موشکی سپاه به محل حضور داعش بیان کرد: این حرکت علاوه  بر پاسخ دندان‌شکن به ترقه‌بازی‌های ناشایست در تهران و مرزهای ایران نشان داد که ما دارای تجهیزات هستیم و شما در تیرس موشک‌های ما قرار دارید.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: هر مقدار که در برابر استکبار کوتاه بیاییم آنها پرفشارتر عمل خواهند کرد.

اساتید دانشگاه مروج هویت دینی و ملی باشند

وی با اشاره به دیدار اساتید با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان کردند «اساتید نقش تاثیر گذاری بر روح، فکر و عمل دانشجویان دارند و باید احساس مسئولیت کنند و باید مروج هویت دینی و ملی باشند و نگاه به خارج از مرزها را نداشته باشند».

صفایی بوشهری در ادامه بیان کرد: این نوع نگرش موجب پیشرفت نظام و در غیر این صورت هندسه انقلاب دچار اشکال خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دانشگاه تاکنون نقش مهمی در نظام ایفا کرده است، تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ یکی از سندهای بالادستی و دارای واژگانی الزام‌آور و منظومه‌ای از متفکران استکبار برای یکسان‌سازی حرکت جوامع بر قطاری که جهان استکبار ساخته که در ایستگاه وانگری در عرضه‌های مختلف مانند آموزش و سیاست بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: فرهیختگان ما این توانایی را دارند که برای نه تنها فضای ملی بلکه بین‌المللی این برنامه‌ریزی را داشته باید و قبول ۲۰۳۰ آغازی برای تحقق پروژه نفوذ در کشور بود.

عربستان چیزی از حقوق بشر نمی‌داند

صفایی بوشهری گفت: عملیات اخیر مزدوران سعودی را در کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری محکوم می‌کنیم و از مسئولین تقاضا داریم که این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه آنها چیزی از حقوق بشر و اسلامی نمی‌دانند عنوان کرد: موارد متعددی پیش می‌آمد که صیادان عربستانی به آب‌های ما تجاوز می‌کردند و مسئولین این استان رفتارهای خوبی با آنها داشته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر