جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۷۶۳
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: نخستین پیام حملات موشکی سپاه به مواضع گروه تروریستی داعش در خاک سوریه این است که جمهوری اسلامی از توانایی لازم و کافی برای دفع تهدیدات دشمن برخوردار است و بر سر امنیت و اقتدار خود با هیچ کس شوخی ندارد .

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت السلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر افزود: در واقع جمهوری اسلامی در پاسخ به اقدام های کور و ترقه بازی گروههای تروریستی سیلی محکم و قاطع و کوبنده اقدام خواهد کرد.

وی گفت: این عملیات پیش از هر چیزی ،اقتدار موشکی جمهورس اسلامی و نقش آن درتامین امنیت کشور را به نمایش گذاشت.

امام جمعه برازجان بااشاره به نفش انقلاب اسلامی در مبارزات مردم فلسطین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات استعمارگران در ارتباط با جهان اسلام را بهم ریخت.

مصلح یادآورشد:رهبران سیاسی فلسطینی با گرایشات وتفکر مارکسیتی عملا منزوی شدند و حزب الله با شعارهای اسلامی وارد صحنه شد.

وی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیست بیش از هر زمان در برابر جبهه مقاومت به زانو درآمده و همه به برکت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است .

مصلح افزود: پایه های حکومت رژیم صهونیستی سست شده و وعده خداوند بر نصرت مومنان و ظالمان نزدیک شده است.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر