شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
از محل اعتبارات نفت؛
فکرشهر: نماینده شهرستان‌های کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: شش هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ها و پروژه ها جنوب استان بوشهر مصوب شده است...
کد خبر: ۳۴۸۶۱
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: شش هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ها و پروژه ها جنوب استان بوشهر مصوب شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی پنجشنبه‌شب در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: با تلاش و پیگیری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال از اعتبارات نفت برای حوزه انتخابیه جنوب استان مصوب شده است.

وی افزود: به مشکلات ورزشکاران آشنا هستم و با حضور ۴۰ نفر از,نمایندگان زیر ۴۰سال در قالب فراکسیون جوانان برای اولین بار ۰.۲۷ درصد از محل ارزش افروده به ورزش اختصاص یافت.

الماسی با بیان اینکه پروژه نیمه تمام را افتتاح نمی‌کنیم، اضافه کرد: از این محل اعتبار بسیار خوبی وارد استان شد و برای همین به زیرساخت های ورزشی توجه داریم چرا که برای عملی شدن آن ساعتها وقت گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: ۳۸سال از انقلاب گذشته اما روستاهایی تا هنوز آب آشامیدنی ندارند و برخی روستاها از نعمت برق بی‌بهره هستند که وظیفه خود می‌دانیم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی ۱۸ ساعت برای مردم تلاش می‌کنم که امیدواریم به‌زودی بحث اشتغال در منطقه نتیجه دهد اما نیاز به کارهای بیشتری است.

الماسی، دولت روحانی را دولتی مظلوم خواند و گفت: دولت یازدهم در دوره‌ای سخت بر سر کار آمد و با دستان خالی کار کرد و در حد توان پاسخگوی مطالبات بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر