جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
"فدراسیون فوتبال در پرداخت پاداش ملی‌پوشان تعلل می‌کند"
کد خبر: ۳۴۹۹۴
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: ملی‌پوش فوتبال ساحلی از بی‌توجهی و پرداخت نشدن پاداش قهرمانی آسیا و سومی جهان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی است در این فصل از مسابقات نیز با شش پیروزی و یک باخت از هفت مسابقه توانسته با ۱۸ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد و از عنوان فصل گذشته خود دفاع کند.

فرید بلوک‌باشی عضو تیم ملی فوتبال ساحلی و بازیکن پارس جنوبی درباره دیدار هفته گذشته این تیم مقابل شهریار ساری تیم دوم جدول،‌ اظهار کرد: شهریار ساری جزو تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی است که امسال هزینه زیادی انجام دادند و یک تیم خصوصی هستند. آنها بهترین استادیوم ایران را دارند و بازیکنانی مانند پیمان حسینی، عبداللهی و مرادی در این تیم بازی می‌کنند که همگی ملی‌پوش هستند. واقعا باید تیم شهریار ساری را الگو قرار داد چرا که فوتبال ساحلی هیچ برگشتی ندارد و هر هزینه‌ای کنند از بین می‌رود با این حال شهریار ساری جزو تیم‌های خوب فوتبال ساحلی است. خوشبختانه توانستیم این تیم را با حساب ۲ بر صفر شکست دهیم و صدرنشینی خودمان را تثبیت کنیم.

او درباره انتخاب پارس جنوبی برای بازی کردن در شرایطی که اهل انزلی است، گفت: از لحاظ فوتبالی سخت‌ترین فصل دوران بازیگری را سپری می‌کنم چرا که هم از شهر و هم از خانواده‌ام دور هستم. پارس جنوبی همیشه مدعی عنوان قهرمانی بوده و همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. آنها قهرمان دوره گذشته این بازی‌ها هستند و در این فصل هم برای قهرمانی می‌جنگند. تلاش می‌کنیم این فصل هم قهرمان شویم و بتوانیم پیش مردم سربلند باشیم.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حضور مسلم مسی‌گر به عنوان مربی بازیکن در این تیم، خاطرنشان کرد: از سال ۸۴ با مسی‌گر عضو تیم ملی فوتبال ساحلی هستم و او اکنون مربی کاپیتان پارس جنوبی است. من با او دوستم اما در شرایط تمرین و مسابقه هر چه بگوید انجام می‌دهم. خانواده طبیب‌زاده زحمات زیادی برای تیم دریانوردان پارس جنوبی کشیدند و امسال هم مسلم را به عنوان مربی انتخاب کردند. فشار زیادی روی مسی‌گر وجود دارد و تلاش می‌کنیم با قهرمانی مزد زحمات او را بدهیم تا از فشار موجود خارج شود.

او درباره گل‌هایی که در این فصل از مسابقات به ثمر رسانده، گفت: تاکنون شش گل زده‌ام اما پست بازی من در منطقه سه است و تقریبا یک هافبک محسوب می‌شوم. به دنبال آقای گلی نیستم و مهم این است که قهرمان لیگ برتر شویم.

بلوک‌باشی با بیان اینکه تمام تیم‌های حاضر در فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته انجام داده‌اند، افزود: رقابت بسیار سختی بین تیم‌ها وجود دارد. تیم گلساپوش یزد، شهرداری تبریز، اردکان و ... خیلی خوب ظاهر شدند و رقابت بسیار سالمی وجود دارد. تلاش می‌کنیم در این شرایط یک قهرمانی سالم را به دست بیاوریم.

ملی پوش پارس جنوبی با اشاره به اتفاقات بازی هفته گذشته مقابل شهریار ساری، گفت: هفته گذشته یکی از بازیکنان شهریار ساری روی زمین افتاده بود و من توپ را رها کردم تا بازیکن آنها به بیرون بزند اما بازیکن این تیم به سمت دروازه ما رفت که حمله آنها بی ثمر بود و در بازگشت ما به شهریار ساری گل زدیم که همین موضوع باعث شد هواداران آنها ما را متهم کنند که چرا توپ را به بیرون نزده‌ایم اما بازیکن این تیم در شرایطی که ایستاده بودم او توپ را به بیرون بزند به سمت دروازه ما حمله کرد. نمی‌دانم اگر توپ آنها گل می‌شد باز هم این حرف‌ها را می‌زدند یا نه. با این حال من از آنها عذرخواهی می‌کنم.

او همچنین با اشاره به حمایت‌های کمی که از فوتبال ساحلی می‌شود، گفت: فوتبال ساحلی مانند رشته‌های دیگر درآمدزا نیست و هر کسی که هزینه می‌کند هیچ برگشتی نخواهد داشت. ما سوم جهان شدیم اما پاداش‌مان را ندادند. به ما قول داده بودند که ۲۰ میلیون پاداش دهند اما هنوز مبلغی پرداخت نشده است. حتی ما را برای دیدن رییس‌جمهور یا وزیر ورزش هم نبردند اما فوتبال با صعود به جام جهانی مورد تقدیر قرار گرفت. قبل از آن هم قهرمان آسیا شدیم و به ما قول پرداخت ۱۵ میلیون تومان را دادند که از آن مبلغ تنها ۴.۵ میلیون تومان پرداخت شد حتی یک دسته گل هم به ما ندادند، فقط رییس‌جمهور در فضای مجازی به ما تبریک گفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر