دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت و گو با «فکرشهر» مطرح شد:
فکرشهر: شهردار برازجان می گوید طبق قولی که از ابتدای ورودم به شهرداری داده بودم، اتمام پروژه های نیمه تمام و ارتقا و کیفیت بخشی به مبلمان و منظر و سیمای شهری را در دستور کار قرار داده ام...
کد خبر: ۳۵۰۶۷
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: شهردار برازجان می گوید طبق قولی که از ابتدای ورودم به شهرداری داده بودم، اتمام پروژه های نیمه تمام و ارتقا و کیفیت بخشی به مبلمان و منظر و سیمای شهری را در دستور کار قرار داده ام.

محمدحسن محمدی در گفت و گو با فکرشهر، پیرامون برنامه های شهرداری در ماه های آتی و تابستان، ادامه داد: بر اساس همین هدف، ما ابتدا آبنمای خیابان شریعتی و آبنمای مثلثی خیابان فردوسی به شریعتی را راه اندازی کردیم و بعد از آن هم آبنمای میدان امام را راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: ان شاالله تا پایان این ماه نیز باید آبنمای میدان امام و روبروی هلال احمر و خیابان پاسداران راه اندازی شود.

مهندس محمدی، با بیان این که زمین های چمن نیز در بحث منظر و مبلمان شهری جایگاه ویژه ای دارند، گفت: سه زمین ورزشی ما واقع در محل سابق مدرسه ی شهید دانشگر، پارک آزادی و کنار مدرسه ی توانا آماده ی افتتاح است و سه زمین دیگر هم داریم که تا حداکثر پایان ماه، در پارک فاز یک امام، 69 هکتاری و خیابان ادامه ی رزمندگان در زمین اداره ی راه، تا پایان ماه افتتاح می شود و یک زمین هم در علی آباد داریم که در حال کار است.

وی، احیا پارک ها و طرح محله ی پاک، بهسازی و ایجاد پل ها، نقاشی های دیواری در سطح شهر و تکمیل طرح های سازه ای و تاسیساتی را از دیگر برنامه های تابستانه ی شهرداری برازجان اعلام و اضافه کرد: در زیباسازی مبلمان شهری از ظرفیت های هنرمندان بومی استفاده می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر