جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۰۷۳
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اجرای طرح «نه به اعتیاد» با شعار پیشگیری از اعتیاد، توسعه نشاط اجتماعی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین درویشی صبح چهارشنبه در حاشیه این طرح اظهار داشت: به منظور بهره مندی از مشارکت حداکثری نوجوانان و جوانان عضو در فعالیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه و با هدف فرهنگ سازی در جامعه برای پیشگیری از اعتیاد این مانور با شعار نه به اعتیاد و تشکیل زنجیره انسانی با هدف افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به آسیب های اجتماعی توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت کننده در میان نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنان، اجتماعی کردن مسئله اعتیاد، فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان عضو به‌ویژه اعضای طرح ملی پیمان برای پیشگیری از اعتیاد از اهداف این مانور بود.

درویشی ادامه داد: این مانور با دعوت از شخصیت های ورزشی، فرهنگی، علمی با مشارکت دستگاه ها و اداره ورزش و جوانان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، فرمانداری، آموزش و پرورش، سازمان های مردم نهاد توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

وی گفت: مهمترین برنامه های اجرا شده توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر را می‌توان به برپایی چادر جوانان، نصب بنر، تشکیل کمپین نه به اعتیاد، همراه با توزیع بروشور و سی دی و انتقال پیام های پیشگیرانه در خصوص اعتیاد عنوان کرد.

درویشی گفت: از دیگر برنامه‌های حمل پلاکاردهایی با محتوای شعارهای مربوطه توسط تیم سحاب، برگزاری جلسات آموزشی و پاسخ به سوالات مربوط به اعتیاد با محوریت شناخت آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اعتیاد بر جامعه و نقش عضویت در پیشگیری از اعتیاد در جامعه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر