شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۲۴
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: هر حرکتی از هرگروه و جناحی که باعث اختلاف و دو قطبی شدن جامعه شود خیانت به دین ،نظام و خون شهدای والامقام است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: در برهه کنونی وحدت و انسجام بین مسئولان و مردم اصلی ترین نیاز کشور است.

وی اظهارکرد: گاهی مسایلی بین گروهها و احزاب اصولگر و اصلاح طلب مطرح می شود که برای کشور ضرر دارد و باید آنان مکمل یکدیگر و در کنارهم باشند.

امام جمعه موقت گناوه تکریم و احترام به ارباب رجوع توسط مسئولان و کارکنان را در ادارات یک وظیفه و ضرورت دانست و گفت: سزاوار نیست در ادارات در انجام امور مردمی که همیشه در صحنه های انقلاب حضور می یابند کم کاری و کارشکنی شود.

وی افزود:مسئولیت پذیری در نظام برای کسانی که دنیا پرست هستند خطرناک است و باید در صورت مشاهده مفاسد اداری بجد برخورد شود.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز عفاف و حجاب گفت: همه آحاد جامعه باید به اجرای فریضه شرعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از جمله برخورد با بدحجابی پای بند باشند.

بدری افزود: عفاف و حجاب اگرچه از برکات نظام اسلامی است اما از این فرصت ارزشمند استفاده لازم برده نمی شود .

امام جمعه موقت گناوه اقدام ارزشمند سپاه در شلیک 6 فروند موشک به مقر فرماندهان گروه تکفیری داعش را ستود و افزود: این اقدام مایه فخر و مباهات برای ملت و آزادیخواهان جهان شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر