جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۵۶
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: پنج داور این استان آزمون پیش فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را با موفقیت پشت سرگذاشتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد نجفی افزود: محمد حسن زاهدی فر، علی احمدی، جلیل شعرانی، حسین مرادی و علی ابراهیمی پنج داور بوشهری پذیرفته شده در آزمون پیش فصل لیگ برتر هستند.

وی بیان کرد: زاهدی فر از داوران ارزنده استان بوشهر است که در فصل گذشته در چند بازی مهم لیگ برتر که به وی سپرده شد قضاوت قابل قبول و شایسته ای را از خود برجای گذاشت.

نجفی افزود: چهار نفر دیگر نیز به عنوان کمک داور پذیرفته شدند که در این بین علی احمدی، حسین مرادی و علی ابراهیمی امسال نخستین حضور را در لیگ برتر فوتبال کشور تجربه می کنند.

وی یادآور شد: این برای نخستین بار است که شمار داوران استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال کشور به عدد پنج رسیده و این یک موفقیت بزرگ برای جامعه داوری استان بوشهر به شمار می رود.

نجفی گفت: این استان به تناسب ظرفیت های فوتبالی خود که با قرار گرفتن چند بوشهری در لیست تیم ملی به اثبات رسیده درعرصه داوری فوتبال نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به توانمندی های داوران هم استانی شاهد رسیدن آنها به درجه بین المللی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر