جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۷۰
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم از رفع مشکلات ورزشگاه تختی شهر جم خبر داد و گفت: ورزشگاه تختی جم برای میزبانی لیگ برتر فوتبال آماده می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، بهرام رضائیان اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم امسال اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کند و نیاز است که آمادگی لازم برای میزبانی از این مسابقات فراهم شود.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که ورزشگاه تختی جم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال داشت، رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت و روند آماده‌سازی ورزشگاه با سرعت خوبی در حال انجام است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور باشیم و شرایط برای حضور گسترده هواداران در ورزشگاه جم فراهم شود.

وی از آماده شدن رختکن‌ها و چمن ورزشگاه خبر داد و افزود: در راستای رفع مشکل نور ورزشگاه نیز، نصب چند دستگاه نورافکن جدید در دستور کار است و به زودی نور ورزشگاه به استاندارد مورد نظر می‌رسد.

رضائیان با اشاره به تکمیل و تجهیز جایگاه خبرنگاران و سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم، خاطرنشان کرد: پیست دور زمین چمن نیز در حال آماده‌سازی و در برخی نقاط نیز چمن مصنوعی نصب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم گفت: با شرایط موجود، این ورزشگاه تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال برای میزبانی از این مسابقات آماده خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر