شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۲۰
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت: پنج واحد صنعتی راکد این استان در شهرک ها و نواحی صنعتی با سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال در سه ماه نخست سال جاری دوباره راه اندازی شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مهدی صفوی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوشهر افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بر اساس اهداف و برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، احیا مجدد واحدهای راکد و غیرفعال که در سال های گذشته به بهره برداری رسیده اما به دلایلی تعطیل شده اند، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با راه اندازی مجدد این واحدهای صنعتی برای 39 نفر بطور مستقیم اشتغال زایی شده است.

صفوی یادآروشد: همچنین در این ارتباط در سال گذشته 18 واحد صنعتی راکد استان دوباره به چرخه تولید باز گشت و برای 150 نفر از جوانان استان شغل ایجاد شد.

صفوی، بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و گفت: با انجام پروژه های عارضه یابی، مشاوره، برنامه ریزی دقیق و اعطا تسهیلات موثر به برخی از این واحدهای صنعتی، این تعداد بنگاه به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته حدود 20 درصد از واحد های تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور قابلیت راه اندازی مجدد دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر