جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۹۶
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: ورزشکاران معلول شهرستان گناوه با موافقت فدراسیون به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های بین المللی دوومیدانی در کشور جمهوری چک شرکت می کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدرضا ابراهیم زاده افزود: این رقابت ها از معتبرترین رقابت های بین المللی است که بیشتر کشورها در آن شرکت می کنند و رکوردها جابه جا می شود.

وی گفت: تیم اعزامی به این رقابت ها 9 ورزشکار مرد و زن همگی از شهرستان گناوه هستند که در میدان های جهانی و آسیایی صاحب مقام های برتر شده اند.

وی اظهارکرد: سیدعرفان حسینی لیراوی، سجادنیک پرست، سیدحبیب حسینی لیراوی، آرش خسروی، حسین سعیدی، مهرداد بیابانی، فالح ناصری پوران، ناصر حسن پور، امیر خسروانی در رده مردان و حکیمه گودرزی و عذرا مهدوی کیا در رده زنان ورزشکاران اعزامی به این رقابت هستند.

رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان ن استان بوشهر که سمت مربی و سرپرستی این تیم را برعهده خواهد داشت، افزود: مترجم و دیگر کادرفنی و حراست این تیم همگی از استان بوشهر هستند که یکم شهریور ماه به این رقابت ها اعزام می شویم.

وی بیان کرد: تیم ملی معلولان کشور تاکنون در میادین جهانی و آسیایی صاحب افتخارات متعددی شده اند که ورزشکاران استان بوشهر سهم زیادی در آن داشته اند و امیدواریم در رقابت های کشور چک دوباره افتخار نصیب کشور کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر