شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نگرخواهی فکرشهر / اولویت کاری فرماندار دشتستان از نگاه صاحب نظران ( 2 ) :
فکرشهر: ضرورت ایجاب می کند که ایجاد و گسترش فضای تفنن و تفریحات سالم جوانان و نوجوانان، این قطعه ی خورشید فام ( دشتستان عزیز ) از سرزمین مان در اولویت اقدامات فرماندار قرار بگیرد. ..
کد خبر: ۳۵۳
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
 

ضمن عرض تبریک خدمت فرماندار جدید جهت  انتصاب بحق وسزاوارش در تصدی فرمانداری دشتستان ؛ سترگ فرمانداری که استاندار بوشهر، اینچنین  به مردمان دیارش معرفی اش می نماید : « فرمانداری که انتخابش حتی یک مخالف هم نداشت.» چنین فرماندار شایسته و مشفقی، قطعا با درد مردمان این دیار آشناست و جهت مداوای  دردشان، نسخه ای بجا وکاری خواهد پیچید؛ امید اینکه،  فرماندار جدید تحت  الطاف الهی  و با اتکا به درایت وتوانمندی های خویش، صلاحیت و شایستگی اش بر مسند فرمانداری دشتستان کبیر را در مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود به منصه ی ظهور رساند تا آنجا که انگشت حیرت همگان بر دهان گرفته شود. 

    ضرورت ایجاب می کند که ایجاد و گسترش فضای تفنن و تفریحات سالم جوانان و نوجوانان، این قطعه ی خورشید فام ( دشتستان عزیز ) از سرزمین مان در اولویت اقدامات  فرماندار قرار بگیرد. در دشتستان و خصوصا شهر برازجان، فضای کافی جهت تخلیه ی شور و انرژی جوانان و نوجوانان  که بسان نارنجک های ضامن کشیده می باشند که هر آن بیم  انفجارشان  می رود که وجود این انرژی  و تبلور و اقتدار، اقتضای طبیعت این طیف سنی در جای جای این گیتی پهناور است  بدون استثنا ء و اعجوبه. لذا امیدوارم فرماندار جدید با رایزنی هایی که متصدیان منابع درآمد زای استان بوشهر و شهرستان دشتستان و استان بوشهر انجام می دهند و با در نظر گرفتن امکانات و استعداد های بالقوه شهرستان، جهت ایجاد فضای جدید  و توسعه ی فضای موجود جهت فعایت های ورزشی، فرهنگی و هنری دشتستانی های محجوب، خصوصا جوانان برومند، اقدامات لازم را مبذول فرمایند. 

    درنشست مطبوعاتی روز خبرنگار (هفدهم مرداد 1390)، فرماندار وقت اعلام کردند بودجه ی لازم جهت ایجاد فضای ورزشی  و فرهنگی تأمین گردیده است و بزودی کلنگ احداث این مجتمع ها زده خواهد شد و قریب الوقوع بودن بهره برداری از این اماکن را بشارت دادند، اما گویا تا اجرا و اتمام این پروژه ها، دیدن خواب اصحاب کهف الزامی است. 

 

* فریده فهیمی ـ نویسنده، روزنامه نگار و فعال فرهنگی

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر