جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۴۹
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ورزشگاه تختی جم برای مسابقات خانگی پارس جنوبی آماده می‌شود و در حال حاصر آخرین مراحل بازسازی برخی از بخش‌های آن در حال انجام است.

بهرام رضائیان

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، بهرام رضاییان اظهار داشت: به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر، تلاش کردیم تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی به‌ویژه بازیکنان مد نظر آقای تارتار جذب شوند و تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی به اردوی تیم پارس جنوبی جم در کشور ارمنستان اشاره کرد و ادامه داد: در این اردو به اهداف مورد نظر خود دست یافتیم و چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار کردیم که در آماده‌سازی تیم نقش مهمی داشت.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اضافه کرد: در یکی از مسابقات خود به مصاف تیم استقلال رفتیم که از بهترین تیم‌های لیگ است و به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هواداران تیم پارس جنوبی از بهترین هواداران در بین تیم‌های لیگ کشور هستند که امیدواریم در فصل پیش رو بتوانیم به بهترین نحو از حضور تماشاگران بهره ببریم و در این راستا ورزشگاه تختی شهر جم در حال آماده‌سازی است.

رضاییان از پایان تعمیرات زمین چمن و پیست دور زمین مسابقه خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی رختکن‌ها در روزهای آخر خود قرار دارد و این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات خانگی تیم پارس جنوبی جم آماده می‌شود.

وی گفت: برای جذب آلویس نانگ نیز توافقات لازم صورت گرفته است و در صورت موفق بودن تست پزشکی، این بازیکن به تیم اضافه خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر