شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش کنگان از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در کنگان خبر داد.به گزارش فکرشهر، شاکر محیسن در آیین معارفه معاون آموزش و پرورش کنگان با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان و با تمسک به خطبه معروف شعبانیه اظهار داشت: از خطبه‌های معروف و مستند پیامبر اسلام (ص) که در مفاتیح نیز ذکر شده درباره ماهی است که افضل ماه‌هاست و ساعات آن بهترین ساعات، شب‌های آن بهترین شب‌ها و روزهای او بهترین روزهاست و امیدواریم بتوانیم حد اکثر استفاده از این ماه عزیز و ماه میهمانی پروردگار را ببریم.
کد خبر: ۳۵۴۷
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش کنگان از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، شاکر محیسن در آیین معارفه معاون آموزش و پرورش کنگان با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان و با تمسک به خطبه معروف شعبانیه اظهار داشت: از خطبه‌های معروف و مستند پیامبر اسلام (ص) که در مفاتیح نیز ذکر شده درباره ماهی است که افضل ماه‌هاست و ساعات آن بهترین ساعات، شب‌های آن بهترین شب‌ها و روزهای او بهترین روزهاست و امیدواریم بتوانیم حد اکثر استفاده از این ماه عزیز و ماه میهمانی پروردگار را ببریم.

وی با گرامیداشت واقعه 7 تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای امام (ره) و انقلاب و تبریک هفته قوه قضاییه درباره تغییر و تحولات مدیریتی افزود: امروز شخصی از ما و کادر اداری ما جدا خواهد شد که توانست با حالت بیماری که داشت بار این مسئولیت را تا پایان به دوش بکشد.

محیسن گفت: شناخت ما از ایشان مربوط به سال‌های خیلی قبل است که بزرگترین شاخصه ایشان صداقت در گفتار و کردار است.

وی اضافه کرد: امروز کسی بار این مسئولیت را بر دوش می‌کشد که بزرگترین شاخصه‌اش درس و بحث و مشق است و تلاش کوشش فراوان برای تحصیل و تدریس دارد.

این مسئول یادآور شد: از آنجایی که باید دغدغه مسئول آموزش، تلاش برای ترقی و پیشرفت آموزشی باشد از حضور ایشان استفاده خواهیم برد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در کنگان خبر داد و افزود: 15 پروژه نیمه‌تمام آموزشی داریم که امسال تکمیل می‌شوند.

محمد فدایی دولت، معاون جدید آموزش و پرورش کنگان نیز با بیان اهداف و برنامه‌های خود گفت: بر این باورم که با الهام از اسناد بالا دستی مانند سند چشم‌انداز علم و فن‌آوری در افق 1404 که دارای سه شاخصه عدالت، معنویت و عقلانیت است و همچنین اهداف نظام آموزش و پرورش با بهره‌گیری از نظریات تمام کارشناسان می‌توانیم به اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک شایانی کنیم.

در این آیین با تقدیر از خدمات محمود رضایی‌نیا( معاون سابق آموزش و پرورش کنگان)، محمد فدایی دولت به عنوان معاون آموزشی آموزش و پرورش کنگان منصوب شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر