پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۰۲
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در تابستان امسال 300دانش آموز ورزشکار این در قالب 30 تیم ورزشی در رشته های مختلف به مسابقه های کشوری اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسن قلندری افزود: از این تعداد 251دانش آموز در قالب 29 تیم از دانش آموزان عادی به همراه 49 همکار فرهنگی و یک تیم 49 نفره نیز از دانش آموزان استثنایی به همراه 12 همکارفرهنگی به مسابقه های ورزشی در سطح کشور اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مسابقه های ورزشی دانش آموزان در 11 نقطه کشور در رشته های مختلف برگزار می شود.

قلندری بیان کرد: دانش آموزان ورزشکارعادی استان بوشهر تاکنون موفق به کسب 10 مدال کشوری در رشته های شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی و یک کاپ تیمی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین تیم تنیس روی میز دانش آموزان استثنایی استان بوشهر قهرمان مسابقه های دانش آموزی شد و مدال طلای انفرادی و برنز کسب کردند.

قلندری افزود: در تابستان امسال 25هزار دانش آموز در استان بوشهر در کانونهای ورزشی برون و درون مدرسه ای در رشته های مختلف ورزشی سازماندهی شدند.

وی از حضور و مشارکت مردم در برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و اعزام تیم های ورزشی دانش آموزی تشکر و قدردانی و بر ضرورت ادامه این حضور موثر درسالهای آینده تاکید کرد.

قلندری گفت: اطلاع رسانی افتخارهای ورزشی استان در حوزه دانش آموزی به مردم و جامعه مدنی به عنوان سمبل زندگی سالم در استان ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر