جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل تعاونی مرغداران استان بوشهر از سفر هیئت بلند پایه استان بوشهر به کشور قطر خبر داد.به گزارش فکرشهر، وهیب حاجی دشتی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده به اتفاق هیئتی از استان بوشهر که مدیریت آن بر عهده استاندار بوشهر است، به اتفاق دو تن از مجموعه استانداری، یک نفر از بخش دام و دو نفر از بخش صیفی‌‎جات و مرغداری‌های استان بوشهر برای امضای توافقنامه به کشور قطر سفر خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۷۷
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۰

فکرشهر: مدیرعامل تعاونی مرغداران استان بوشهر از سفر هیئت بلند پایه استان بوشهر به کشور قطر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، وهیب حاجی دشتی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده به اتفاق هیئتی از استان بوشهر که مدیریت آن بر عهده استاندار بوشهر است، به اتفاق دو تن از مجموعه استانداری، یک نفر از بخش دام و دو نفر از بخش صیفی‌‎جات و مرغداری‌های استان بوشهر برای امضای توافقنامه به کشور قطر سفر خواهیم کرد.

وی هدف از سفر به کشور قطر را گفت‌وگو، تعامل در زمینه صادرات و تعاملات تجاری عنوان کرد و بیان داشت: ماه گذشته میزان تولید مرغ در استان بوشهر حدود چهارهزار تن بوده است که 60 درصد آن مازاد استان است که در صورت تعامل با کشور قطر 60 درصد تولید مرغ استان به این کشور صادر خواهد شد.

مدیرعامل تعاونی مرغداران استان بوشهر در پاسخ به اینکه چند روزی است که با کمبود مرغ در شهرستان‌های استان مواجه هستیم علت را در چه می‌بینید، گفت: جای هیچ گونه نگرانی برای توزیع مرغ به مردم وجود ندارد و هیچ کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در چند ماه اخیر مرغ در مرغداری‌ها مانده بود که پس از خرید دام توسط پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی تولید و جوجه‌ریزی مرغ چند روزی به عقب افتاد و این امر موجب شد تا مرغ‌ها یک هفته با تاخیر وارد بازار مصرف شود.

حاجی دشتی تاکید کرد: مرغ تازه از اول هفته آینده وارد بازار خواهد شد و مرغ‌هایی که در سردخانه‌ها ذخیره شده، ظرف امروز و فردا وارد بازار می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: از هفته آینده که مرغ تولیدی در استان به دست می‌آید، باز هم مرغ مازاد خواهیم داشت و مرغ منجمد بیش از ظرفیت استان در سردخانه‌ها توسط پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی شده است.
منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر