جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۸۹۰
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴

فکرشهر: بیمارستان های سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان در فرآیند ارزیابی استانداردهای اعتبار بخشی که از طریق وزارت بهداشت در راستای استانداردسازی بیمارستان ها در زمینه بهبود کیفیت خدمات و ایمنی بیماران انجام می پذیرد موفق به کسب رتبه درجه یک گردیدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خلیج فارس، دکتر ابراهیم پورحکیمی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به کسب موفقیت دو بیمارستان تامین اجتماعی استان در دریافت درجه یک اعتبار بخشی گفت:هدف از اعتبار بخشی ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش خدمت رسانی به بیمه شدگان و شهروندان می باشد و کسب درجه و گواهی نامه در جهت ایجاد انگیزه رقابت در خدمات رسانی هر چه بهتر به مراجعان و بهبود خدمت رسانی می باشد.

وی این موفقیت را مرهون کار تیمی پرستاری، پزشکی، پاراکلینیک ها، اداری، پشتیبانی و سایر واحدهای بیمارستانی دانست و خاطر نشان کرد: در این فرآیند کلیه بخش هاو واحدهای بیمارستانی از نظر رعایت استاندارد های اعتبار بخشی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مجموع امتیازات قابل قبولی برای همه این واحدها منظور گردید.

وی افزود: کسب درجه یک اعتبار بخشی احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان را در پی دارد و ما تمام تلاش و ظرفیت خود را در جهت ارتقای روز افزون استانداردسازی خدمات سلامت ،حفظ ایمنی بیمارو افزایش رضایت مندی بیماران  بکار خواهیم بست.

 شایان ذکر است اعتبار بخشی، فرایند خود ارزیابی وارزیابی خارجی است که در سازمانهای بهداشتی و درمانی، جهت ارزیابی سطح عملکرد آنها در رابطه با استانداردهای معین و راه های اجرای بهبود مستمر صورت می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر