شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۰۰۲
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر از ارائه خدمات علمی و فرهنگی در مناطق محروم استان بوشهر خبر داد.

ذوالفقار عباسی‌فر

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ذوالفقار عباسی‌فر صبح یکشنبه در نشست با مسئولان امور روستایی استان بوشهر اظهار کرد: امروز نظام و انقلاب ما نیازمند کار ایمانی و اعتقادی است که باید به صورت اجرایی و عملیاتی در بیرون نمود پیدا کند و در هر زمینه‌ای که ما اینگونه عمل کردیم موفق شدیم.

وی به خدمات سپاه در زمینه بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام پزشکان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه‌های علمی و فرهنگی و آموزشی و محرومیت‌زدایی نیز شاهد تلاش ویژه سپاه هستیم.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه مهمترین رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، اضافه کرد: باید فرهنگ کار و تلاش را در جامعه بویژه در روستاها بیش از پیش احیاء کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی که در کشور عمدتا در مناطق کم برخوردار و نیاز به خدمت صورت می گیرد، گفت: در استان بوشهر نیز جهادگران بسیج  سازندگی در ایام  مختلف سال به صورت داوطلبانه بدون هیچ چشم داشتی در تخصص های مختلف خدمات رسانی دارند.

جلسه هم اندیشی و تعامل برای خدمت رسانی بهتر در روستاها با حضور مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر و مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر در استانداری بوشهر برگزار شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر