يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سوادآموزی استان بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۳۶۰۰۸
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به منظور اشاعه فرهنگ نماز در بین سواد آموزان دوره های مختلف طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت اجرا خواهد شد.

نماز خواندن

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش فر در جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی استان با اشاره به اهمیت بالای اشاعه و گسترش فرهنگ نماز در جامعه، اظهارداشت: طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» بین سواد آموزان دوره های مختلف سواد آموزی در یکی از  شهرستان ها و مناطق ۱۸گانه استان که دارای فعالیت و آمادگی اولیه خوبی بوده اند برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهتمام ویژه مجموعه سواد آموزی در تعمیم و تعمیق فرهنگ نماز به عنوان یک وظیفه ذاتی گفت: علاوه بر سرلوحه قرار گرفتن آموزش مداوم نماز در طول هر دوره های مختلف سواد آموزی و ایجاد شرایط مناسب برای فراگیری نوسواد آموزان، با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» تا پایان سال ۱۳۹۶ اجرا خواهد شد.

دانش فر در ارتباط با محتوای آموزشی این طرح معنوی نیز بیان داشت:کتاب نماز کلید بهشت، راهنمای آموزشی و لوح آموزشی(اپلیکیشن) سه منبع محتوایی این طرح می باشد که در اختیار سواد آموزان قرار می گیرند.

وی گفت: به منظور تقویت انگیزه عوامل اجرایی، فعال ترین افراد مجری طرح نماز کلید بهشت انتخاب می شوند و با هداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر