جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۰۵۶
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: امیدوارم استقلال برای مهدی قائدی‌فر پله ترقی شود.

به گزارش فکرشهر، سعید مفتخر در مورد آغاز تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر گفت: تمرینات ما یک هفته است که آغاز شده و اکنون در منطقه شهریار اردو زده‌ایم و به آمادگی 40تا 50 درصدی رسیده‌ایم. خودمان را برای بازی اول لیگ دسته اول در دوشنبه آینده آماده می‌کنیم.

وی در مورد بازی با نساجی مازندران گفت: نساجی اولین حریف ما در لیگ است و تمریناتش را هم خیلی زود شروع کرده و مربی خوبی مثل پاشازاده دارد. تلاش می‌کنیم در بازی اول دل هواداران بوشهری را شاد کنیم.

سرمربی ایرانجوان در مورد اینکه چطور تیمش می‌خواهد با دو هفته تمرین مقابل نساجی مازندرانی قرار بگیرد که 45 روز تمرین داشته اظهار داشت: قانون فوتبال می‌گوید که 40 تا 45 روز تمرین برای آماده سازی پیش فصل تیم‌ها زمان نیاز دارید اما وضعیت مدیریت باشگاه مشخص نبود و اکنون شرایط مدیرعاملی باشگاه مشخص شده و آقای وزیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن اردوی تدارکاتی را برای تیم مهیا کرد.

مفتخر در مورد پدیده شدن مهدی قائدی‌ بازیکن فصل گذشته خود در لیگ یک گفت: این موفقیت را به قائدی تبریک می‌گویم او بازیکن خوب و با پتانسیلی است. با شناختی که از منصوریان دارم این مربی به جوانان میدان می‌دهد و امیدوارم استقلال پله ترقی مهدی شود و او به مدارج بالاتر در فوتبال برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر