جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۰۵۸
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: برگزاری آیین تجلیل از برترین های فوتبال ایران در یکشنبه شب مانع از برگزاری دیدار تدارکاتی میان تیم های ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس تهران شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عطا وزیری افزود: با توجه به برگزاری آیین تجلیل از برترین های فوتبال ایران در ساعت 22:00 شب گذشته برخی از مجموعه تیم پرسپولیس تهران که قصد حضور در این آیین داشتند باید از ساعت 20 خود را مهیای حضور در محل برگزاری آئین تجلیل (برج میلاد تهران) می کردند که این فاصله زمانی کوتاه مدت بین زمان بازی تدارکاتی 2 تیم و زمان برگزاری آئین تجلیل باعث لغو این دیدار شد.

وی بیان کرد: ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز در تماسی با مسئولان ایرانجوان پیشنهاد برگزاری این دیدار در دوشنبه هفته آینده کرد که با توجه به اتمام اردوی تهران ایرانجوان از انجام بازی در تاریخ پیشنهادی پرسپولیس صرف نظر و این بازی تدارکاتی لغو شد.

پیش از این مقرر شده بوشهر پرسپولیس تهران و ایرانجوان بوشهر یکشنبه شب گذشته در مجموعه ورزشی شهید کاظمی تهران با یکدیگر دیدار کنند.

وزیری ادامه داد: ایرانجوان بوشهر تاکنون یک بازی تدارکاتی با تیم شهردای بندر عباس برگزار کرده و امروز نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته دومی استقلال جنوب می رود.

وی یادآور شد: هم اکنون روند تمرینات تیم ایرانجوان بصورت مطلوبی در حال برگزاری است و بازیکنان در کمال نشاط و شادابی تمرینات خود را سپری می کنند.

وزیری اظهار کرد: با اتمام اردوی ایرانجوان از فردا بازیکنان به تعطیلات رفته و از روز پنجشنبه با حضور آنها در بوشهر تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی کارگران بوشهر از سرگرفته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب سه بازیکن جدید توسط ایرانجوان اظهار داشت: در ادامه روند نقل و انتقالات وحید اصغر زاده دروازباه فصل گذشته شهرداری کاشان، حمدالله ابدام هافبک فصل گذشته استقلال اهواز و جواد ضیغمی هافبک فصل گذشته مس رفسنجان با قراردادی یک ساله به تیم ایرانجوان پیوستند.

ایرانجوان بوشهر 16 مردادماه در نخستین هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در خانه به مصاف نساجی مازندران می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر