جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۰۴
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتخابات نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عباس برزگرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهرت لاش‌های خوبی صورت گرفته است و حمایت لازم را از این سازمان‌ها داریم.

وی از برگزاری انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در هیئت نظارت خبر داد و اضافه کرد: در استان بوشهر ۳۷ سمن دارای شرایط لازم هستند که سه سمن ثبت‌نام کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در هیئت نظارت هر دو سال یک بار به طور همزمان در سراسر کشور و در سطح استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این انتخابات در روز ۱۶ مردادماه، بیان کرد: فقط سازمان‌هایی که دارای شماره ثبت و پروانه فعالیت از استانداری و فرمانداری باشند می توانند در انتخابات به عنوان رای دهنده شرکت کنند.

برزگرزاده تاکید کرد: فقط اعضای هیئت مدیره ای که حداقل دو سال از عضویت آنها در سازمان مردم نهاد گذشته باشد می توانند کاندید انتخابات شوند و در استان بوشهر سه نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد که این شرایط را داشتند نامزد انتخابات شدند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های دیر و دشتی در مرداد ماه برگزار می‌شود، افزود: ریاست هیئت نظارت بر عهده معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و ریاست هیئت اجرایی بر عهده مدیرکل امور اجتماعی استانداری است.

برزگرزاده گفت: از سیزدهم خرداد ماه فرآیند برگزاری انتخابات با درج آگهی در روزنامه های محلی و سایت استانداری و سایت سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر