شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۱۴
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: رئیس ایستگاه شماره یک آتش نشانی گناوه گفت:آتش‌سوزی در انبار یخچال در گناوه مهار شد اما خساراتی نیز بر جای گذاشت.

به گزارش فکرشهر، ولی سیفی در گفت‌‌وگو با فارس اظهار داشت: حدود ساعت ۱۵ امروز با تماس با سامانه 125 مرکز شماره یک آتش نشانی گناوه در جریان یک خبر یک آتش‌سوزی در یک انبار یخچالقرار گرفت که یک اکیپ به محل آتش‌سوزی اعزام و با که با وجود وسعت آتش، چهار تیم امدادی و اطفاء حریق وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور چهار تیم اطفاء حریق موفق به اطفاء این آتش‌سوزی شدیم و در این عملیات ۴ خودروی اطفا حریق و یک تانکر آب شرکت داشتند که عملیات در ساعت 16 و 20 دقیقه  به پایان رسید

رئیس ایستگاه شماره یک آتش نشانی گناوه تصریح کرد: این آتش‌سوزی در انبار یخچالی دربلوار جمهوری اسلامی پشت بنگاه اتومبیل در گناوه خساراتی برجاگذاشت که علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

وی افزود: شدت شعله‌های آتش با سرایت به بنگاه اتومبیل مجاور باعث آتش‌‌گرفتن خودروی پژو ۴۰۵ در این نمایشگاه شد و با بالاکشیدن شعله به واحدهای مسکونی مجاور  خساراتی مالی نیز برجای گذاشت.

سیفی با قدردانی از همکاری بسیار خوب نیروهای انتظامی و اورژانس ۱۱۵ در ایجاد نظم و انظباط و کمک به عوامل اطفاء در اجرای ماموریت، به همشهریان توصیه کرد: با وقوع آتش‌سوزی در اولین فرصت با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان آتشنشانان ممکن وارد عمل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر