جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۱۶
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: امام جمعه آبپخش شهرستان دشتستان گفت: برای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی دشتستان در بخش آبپخش این شهرستان به من یک هفته مهلت داده شد که دیدگاه‌های شما مردم را اعلام خواهم کرد .

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: برای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی دشتستان در بخش آبپخش این شهرستان به من یک هفته مهلت داده شد که دیدگاه‌های شما مردم را جمع‌آوری و به مسئولین اعلام کنم که فردا جمع‌بندی این نظرات را به شکل کتبی اعلام خواهم کرد .

وی افزود: برای اخذ یک تصمیم‌گیری جامع، طی هفته گذشته با نشست با مسوولان آب و محیط زیست استان بوشهر دغدغه‌های شما را پیگیری کردم که در بحث آب بود مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان بوشهر میزان نیاز آب برای فعالیت پتروشیمی دشتستان را 1.5 میلیون لیتر در متر مکعب در طی یک سال معادل سه شبانه روز آبی که آبیاری نخیلات آبپخش آب‌دهی می‌کند، است که در کل ناچیز است.

امام جمعه شهر آبپخش شهرستان دشتستان تصریح کرد: در خصوص وضعیت آلایندگی پتروشیمی دشتستان نیز با مدیرکل محیط استان بوشهر دیدارهایی داشتم که اعلام کرد آن چه که وظیفه ما بوده به مرکز اعلام کرده‌ایم ولی نظر قطعی و نهایی مربوط به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است که باید اظهار نظر نهایی را اعلام کند که منتظر اعلام نهایی هستیم.

وی ادامه داد: مردم بخش اّبپخش دشتستان همیشه منتظر حضور صنعت و توسعه در این بخش بوده و هم اکنون نیز از حضور پتروشیمی دشتستان در این بخش حمایت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر