دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۲۰۰
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: فرماندار جم از کاهش وابستگی شهرستان جم به شهرک‌های نفت و گاز خبر داد و گفت: امسال عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی در جم آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فتح الله نوروزی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی جم گفت: با تنفیذ حکم ریاست جمهوری و تحلیف، فصل نو خدمت و کار و تلاش برای مردم در دولت دوازدهم آغاز شده است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: مردم در ۲۹ اردیبهشت به دیدگاه و شعارهای رئیس جمهور هفتم ایران رای اعتماد دادند و تمام مدیران دولت موظف هستند دیدگاه ها و شعارهای رئیس جمهور را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: در هفته های گذشته شاهد اتفاق بزرگی در شهرستان جم بودیم که شور و نشاط را به مردم جم هدیه کرد. مردم جم شاهد صعود شیرین تیم محبوب‌شان به لیگ برتر، پیروزی‌های درخشان در دو بازی اول و تثبیت میزبانی جم در این تورنمنت مهم ملی بودند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: این موفقیت مرهون همدلی همگامی همفکری و هم افزایی آحاد مردم و مسئولان بود و امیدوارم تیم پارس جنوبی جم همچنان برای جم شادی آفرین باشد.

خبرنگاران جم دل در گرو پیشرفت شهرستان دارند

فرماندار جم اظهار داشت: فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز شهرستان تبریک می گویم.

وی بابیان اینکه انصافا جامعه رسانه‌ای شهرستان با بضاعت اندک اما پر تلاش و با نشاط در توسعه شهرستان نقش آفرینند که این همت والا شایسته تقدیراست، افزود: خبرنگاران جم به معنای واقعی دل در گرو پیشرفت جم دارند و به عنوان یاوران راستین ملت و دولت به رفع مشکلات و بهبود خدمات کمک کرده و می‌کنند.

نوروزی تاکید کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند و همراهی و ارتباط با رسانه‌ها را به عنوان اصل مهم در مدیریت مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: هیچ مدیری نباید از نقد و نقادی رسانه‌ها واهمه داشته باشد چرا که نقد ولو به خطا موجب تحول در حوزه فردی و اجتماعی است.

نوروزی بیان داست: مدیران شهرستان روز خبرنگار را صرفا به خبرنگاران و تجلیل از زحمات این عزیزان اختصاص دهند و نشست های خبری را در مناسبت های دیگر برگزار کنند

هفته دولت فرصت انعکاس خدمات دولت

نوروزی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات دولت و مسئولان در آینه حقیقت نمای مردم است و همه مدیران موظف هستند خدمات دولت در حوزه کاری را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار جم با بیان اینکه هفته دولت ویترین نمایش خدمات دولت به مردم است گفت: مدیران باید تلاش کنند پروژه های مصوب را برای افتتاح یا کلنگ زنی با رعایت کیفیت آماده کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم افزود: علاوه بر پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های اجتماعی نیز در هفته دولت انجام شود.

نوروزی گفت:در راستای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان، کمیته تسهیل سرمایه گذاری راه اندازی می شود.

فرماندار جم اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته پروژه‌های مهمی در شهرستان جم اجرایی شد و در دولت جدید هم این روند تداوم می یابد.

 کاهش وابستگی به شهرک‌های نفتی

نوروزی تاکید کرد: با اجرای پروژه‌های مهم در حوزه‌های مختلف بخصوص ورزش شهرستان، میزان اتکا به شهرک‌های نفت و گاز، تا حد زیادی کاهش یافته و به جز دو رشته ورزشی بسکتبال و شنا، سایر رشته‌ها در خارج از شهرک ها هم ارائه می‌شود که امسال اعتبار لازم برای خرید تجهیزات بسکتبال اختصاص یافت.

وی گفت: خط انتقال آب سد باغان( سرچشمه) با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار جم تصریح کرد: فاز دوم پروژه بزرگ آبخیزداری جم با ۸۵ سازه و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نوروزی افزود: فاز اول پارک گلریز شهر ریز، ساختمان کلینیک دهان و دندان شبکه بهداشت، گاز رسانی به روستای سرچشمه، مدرسه شهید یمینی انارستان و دو کلاسه میرزای شیرازی، خانه‌های عالم علی‌آباد و کوری حیاتی و آسفالت کوچه و معابر شهری و روستایی بخشی از پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌رداری می‌رسد.

وی همچنین بیان داشت: مخازن ذخیره آب شهرهای ریز و انارستان و مخزن ذخیره آب روستایی بهرباغ - علی‌آباد و بهر حاج نوشاد در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

 اجرای ۹ پروژه آموزشی در جم

فرماندار جم گفت: ۹ پروژه مهم آموزشی در جم کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس شورای اداری جم خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض پل بهرباغ با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم بخش مرکزی جم در هفته دولت آغاز می شود.

وی ادامه داد: ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر