يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در بازدید از محل فیلمبرداری و تهیه  فیلم "آن روزها" در جمع عوامل و بازیگران آن در برازجان گفت: جوانان هنرمند ایرانی ظرفیت و توانمندی های بسیار بالایی در ارتقای فرهنگ و هنر این سرزمین دارند.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع اظهارکرد: هنرمندان با تاسی از علم و هنر ایرانی و تخصص خود نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ و کاهش بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه در همه حوزه ها دارند.
کد خبر: ۳۶۲۱
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان در بازدید از محل فیلمبرداری و تهیه  فیلم "آن روزها" در جمع عوامل و بازیگران آن در برازجان گفت: جوانان هنرمند ایرانی ظرفیت و توانمندی های بسیار بالایی در ارتقای فرهنگ و هنر این سرزمین دارند.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع اظهارکرد: هنرمندان با تاسی از علم و هنر ایرانی و تخصص خود نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ و کاهش بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه در همه حوزه ها دارند.

وی گفت: حضور و وجود شما هنرمندان و بازیگران در شهر برازجان در ارتقای فرهنگ عمومی و شادابی ونشاط در شهر تاثیر بسیار دارد و ما به شما افتخار می کنیم.

زارع بر تقویت و حمایت از این قشر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، کارگران این فیلم نیز اظهار داشت: فیلم ˈآن روزهاˈ روایت و سرگذشت مبارزه یک پیرمرد کفاش و مبارز انقلابی، یک سرباز رژیم شاهنشاهی و جمعی از انقلابیون و مبارزین سال 57 علیه رژیم شاهنشاهی است.

بهرام ثنایی افزود: داستان این فیلم از آنجا آغاز می شود که پیرمرد کفاش با تعمیر کردن پوتین یکی از سربازان رژیم شاهنشاهی به صف مبارزان انقلابی علیه رژیم شاهنشاهی می پیوندد و داستان فیلم دراین راستا ادامه می یابد.

وی بیان کرد: 20 نفر عوامل اجرایی، بازیگر، صدابردار و طراح صحنه از فعالان سینمای جوان در ساخت و تهیه این فیلم در شهر برازجان با ما همکاری می کنند.

ثنایی افزود: سالن مجتمع فرهنگی شهید داریوش شاهینی به عنوان فضای اصلی فیلم برداری در اختیار این فیلم سازان جوان قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر