دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۲۲۷
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خبرنگاران باید با نقد مدیران نگذارند فعالیت‌ها از ریل و مسیر انقلاب خارج شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ حمید خرمدل در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: نام‌گذاری روزهای مختلف صرفا یک نام‌گذاری نبوده و بلکه با یک نیت اینکار انجام شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید رسالت محور باشند، افزود: سه سیاست راهبردی کلی برای خبرنگاران وجود دارد که شامل، ایجاد همبستگی و امید، پایبند بر اصل انقلاب و انتقاد سازنده است.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر عنوان کرد: خبرنگاران باید با نقد مدیران نگذارند فعالیت‌ها از ریل و مسیر انقلاب خارج شود و کشور را به سمت پیشرفت روز افزون سوق دهند.

خرمدل بیان کرد: امروز اصحاب رسانه باید مطابق با شرایط روز فعالیت کنند و سه وظیفه تاکتیکی را سرلوحه کار خود قرار دهند که آن نیز در شرایط کنونی رهبریت ولی فقیه، جلوگیری از هجمه‌های دشمنان برای تخریب نهادهای انقلابی و جذب همراهی سرمایه‌های اجتماعی است.

وی افزود: استان بوشهر از نظر دارا بودن خبرنگار و نویسنده، از وضعیت خوبی برخوردار است و باید تلاش کنند که با فعالیت خود اعتماد مردم را نسبت به مسئولان کاهش ندهد و برای انسجام و اتحاد روز افزود فعالیت کنند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر