پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۲۹۲
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرایی را تائید می‌کنیم که مورد اقبال مردم باشند.

بوشهر

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد باقر سعادت صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان دارند.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: گام‌های بسیار مهمی برای بهبود بخش درمان داشته‌ایم و توانستیم با جذب اعتبارات مناسب زمینه توسعه سلامت را فراهم کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از آتش‌سوزی بیمارستان برازجان پیگیری زیادی داشتیم و توانستیم برای شروع کار ۸۸ میلیارد ریال را جذب کنیم. اجرای پلی کلینیک تامین اجتماعی با مساحت ۴ هزار و ۱۲۰ متر در برازجان نیز از دیگر اقدامات در توسعه درمان بود.

وی در ارتباط با مشکلات کشاورزان دشتستان بیان کرد: تکمیل سد دالکی را تسریع کردیم و به منظور اجرای طرح آبیاری تحت فشار در آبپخش نیز پیگیری لازم را داشتیم و این طرح در منطقه سعدآباد نیز اجرا خواهد شد.

سعادت از تخرصیص ۵۳۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه راه‌آهن شیراز - بوشهر - عسلویه در سال جاری خبر داد و افزود: چهار هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است که نیازمند استفاده از فاینانس خارجی است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای افرایش دو درصد نفت به سه درصد، تصریح کرد: حدود ۱۵۵ میلیارد تومان از این محل  نصیب شهرستان دشتستان شد که برای ۵۰۰ پروژه تخصیص می‌باید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کابینه در دولت، اظهار داشت: به مردم قول می‌دهیم که به وزرایی که مورد تائید و اقبال مردم نباشند رای اعتماد نخواهم داد.

وی درباره پتروشیمی دشتستان نیز گفت: محیط زیست مجوز پتروشیمی دیلم که ۷۰ برابر پتروشیمی دشتستان است را امضا کرده است. این اصلا جالب نیست که مدیری که خود مصوبه‌ای را امضا کرده است، در مورد آن جوسازی می‌کند.

سعادت با اشاره به اینکه با دیگر نمایندگان استان بوشهر هیچ اختلافی نداریم و به‌زودی رئیس مجمع نمایندگان استان تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر