يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۰۳
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم توجه به درد صیادان، گفت: اسکله خورخان بردخون در حال فراموشی است و وعده مسئولان عملی نشده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بردخون با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مسئولان درد مردم را به خوبی و با وجودشان درک کنند.

وی افزود: دولتمردان در برابر کارهای انجام شده منت نگذارند و دغدغه آنان مشکلات مردم و تکریم آنها باشد.

رکنی حسینی اضافه کرد: مسئولان در گزارش عملکرد و فعالیت از مبالغه پرهیز کنند و از آمار غیرواقعی، بزرگنمایی وبزرگ کردن آن بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مسئولان به میان مردم بروند، ادامه داد: مشکلات را از زبان مردم بشنوند و خود از بازار خرید کنند تا گرانی را ببینند.

امام جمعه بردخون از عدم حضور استاندار در جمع مردم انتقاد کرد و گفت: کاندیداها در ایام تبلیغات شعار می دهند که همه مشکلات را حل می‌کنند اما پس از کسب رای گفته‌های خود را فراموش می کنند.

وی تصریح کرد: شعار دادند که اسکله بردخون را می‌سازیم اما اسکله خورخان بردخون در حال فراموشی است وبا اینکه همه روستاها و شهرهای ساحلی اسکله دارند اما پس از۴۰ سال تنها بخش۱۰ هزار نفری بردخون بدون اسکله است.                            

رکنی حسینی به درد و رنج صیادان اشاره کرد و گفت: صیادان بنزین را روی دوش قرار می‌دهند و به قایق‌ها می‌رسانند و صیدها را به سختی با گاری تا کنار  ساحل منتقل می‌کنند، مگر ما از روستای لاور هم کمتر هستیم.                                    

وی تلاش و توقع مردم را ناکافی دانست و افزود: مردم نباید بی‌تفاوت باشند، چرا بردخون چنین وضعیتی دارد، انتظار داریم مسئولان از حق مردم دفاع کنند و مردم نیز احساس مسئولیت کنند تا مشکلات رفع شود.

امام جمعه بردخون خواستار دقت در بیت المال شد و گفت: بیت‌المال در دست مسئولان امانت است که باید به اهلش سپرده شود و در استفاده از آن دقت شود.

وی از افزایش قیمت برق گله کرد و افزود: دولت به استان گرم بوشهر توجه کند که مردم مجبورند از آب و برق بیشتر استفاده کنند و لازم است مسئولان خود در این استان حضور پیدا کنند تا مشکلات مردم را ببینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر