دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۵۴
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر به نتایج مطلوب استفاده از ظرفیت جوانان استان اشاره کرد و گفت: بانوان و جوانان نخبه در بدنه مدیریتی استان بوشهر بکارگیری می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست با فعالان سیاسی اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: جوانان استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی هستند که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کرد.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر به منظور استفاده از ظرفیت جوانان تلاش ویژه‌ای را داشتیم و تلاش شد که ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله پست‌ها و مدیریت‌های مختلف استفاده شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در هر جایی که از جوانان مستعد و نخبه استفاده شده است، شاهد دست‌یابی به نتایج مطلوبی بودیم و این روند استفاده از جوانان و نخبگان استان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بانوان ظرفیت‌های عظیمی دارند که به‌کارگیری بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی را به عنوان یک اولویت مهم به مدیران استان اعلام کرده‌ایم و شاهد افزایش استفاده از بانوان در عرصه مدیریتی هستیم.

سالاری از تلاش ویژه برای توسعه و تقویت دانش و مهارت نیروی انسانی در استان خبر داد و افزود: طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر دارای نتایج و دستاوردهای مثبتی بوده است.

وی از افزایش قبولی دانش‌آموزان در مراکز علمی معتبر به عنوان یک اولویت مهم یاد کرد و گفت: تلاش داریم تا افراد درس‌خوان و با دانش مورد تشویق قرار گیرند تا شاهد ترغیب افراد برای مطالعه بیشتر و دست‌یابی به موفقیت در عرصه تحصیلی باشیم.

استاندار بوشهر به اهمیت بالای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با نخبگان و فعالان اجتماعی و سیاسی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در قالب این نشست‌ها پیشنهادات مردم جمع‌آوری و برای تصمیم‌گیری استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر