پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع 185 تن مواد غذایی با نرخ مصوب ویژه رمضان در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمدحسین احمدی در نشست ستاد تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت است و همه باید از این ماه عزیز استفاده کنیم.وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای حمایت از مردم و تنظیم بازار اقدامات ارزشمندی در این ماه مبارک داشته که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.
کد خبر: ۳۶۳۷
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع 185 تن مواد غذایی با نرخ مصوب ویژه رمضان در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسین احمدی در نشست ستاد تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت است و همه باید از این ماه عزیز استفاده کنیم.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای حمایت از مردم و تنظیم بازار اقدامات ارزشمندی در این ماه مبارک داشته که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع 185 تن مواد غذایی با نرخ ویژه رمضان در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، 185 تن مرغ و گوشت منجمد و برنج در هفته جاری در شهرستان دشتستان در سطح بخش‌های شش‌گانه میان مردم توزیع می‌شود.

احمدی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان هفته جاری شاهد آغاز توزیع 80 تن مرغ منجمد، 25 تن گوشت منجمد و 80 تن برنج با نرخ مصوب ویژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در مراکز ویژه فروش با همکاری و هماهنگی اتاق صنف در سطح شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی گفت: نظارت بر بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

این مسئول یادآور شد: در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان شاهد فعالیت مستمر ناظران این اداره هستیم و اجازه نمی‌دهیم حق مردم تضییع شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر