يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۵۵
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: مدیر اداره ورزش و جوانان تنگستان گفت: امسال سهم این اداره از اعتبارات شهرستانی 70 میلیارد ریال است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، قاسم شکوه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر طرح های ورزشی این شهرستان در لیست طرح های عمرانی سال جاری استان بوشهر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اعتبار پیش بینی شده تلاش می شود طرح نور و زمین شماره 2 ورزشگاه اهرم و احداث سالن های ورزشی به عنوان مهمترین خواسته ورزشکاران این شهرستان عملیاتی شود.

شکوه درباره ورزشگاه شهر اهرم اظهار کرد: در 2 سال گذشته به دلیل نبود اعتبار هیچ گونه تعمیر و تجهیزی دراین ورزشگاه صورت نگرفت و به همین دلیل امکان میزبانی تیم ها فراهم نبود.

وی اظهار کرد: با این وجود از محل اعتبارات داخلی، رختکن ورزشگاه شامل کمد و قفسه های چوبی مطابق با طرح ورزشگاه های بزرگ کشور نصب و نیمکت ذخیره و داوران نیز از همین محل اعتباری با طرحی جدید ساخته شده و بزودی نصب می شود.

وی یادآور شد: با تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی برای بهسازی و ترمیم وضعیت چمن ورزشگاه اهرم 200 میلیون ریال و برای کمک به باشگاههای فوتبال و هیاتهای ورزشی این شهرستان 300 میلیون ریال پرداخت شده است.

شکوه ادامه داد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون بیشترین مسابقه ها، تورنمنت ها و همایش های ورزشی در تنگستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در طول این مدت بیشتر هیاتهای ورزشی راکد فعال و هیاتها و رشته های ورزشی جدیدی شامل جودو و قایقرانی نیز در شهرستان تنگستان راه اندازی شده است.

شکوه گفت: درحوزه ورزش بانوان به نسبت سالهای گذشته بیشترین فعالیت و مسابقه ها از نیمه دوم سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

وی ادامه داد: در بحث ثبت و راه اندازی باشگاه‌ها، با پیگیری های انجام شده شمار باشگاههای خصوصی رو به افزایش است که در رشته های مختلف ورزشی غیر از فوتبال است.

شهرستان تنگستان با مرکزیت شهر اهرم و بیش از 70 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر