پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۲۲
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: در آئینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی از آزادگان شهرستان دشتی با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی صبح جمعه در این مراسم اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت سختی و دشورای های زیادی متحمل شدند تا فرهنگ ایثار و شجاعت در جامعه نهادینه شود.

محمد حسینی بیان کرد: سالروز ورود آزادگان درتاریخ ایران یک برگ زیبا و نمادی فاخر از همه ارزشها است و تمام عزیزانی که در اسارت بودند افتخار حضور در دفاع مقدس و دفاع سرزمین ایران تنها هدف آنها بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت و آزادی مدیون و مرهون تلاش جامعه ایثارگی است، تصریح کرد: قلم ها و زبان ها از ترسیم مقام بلند عزیزانی که برای اعلام کلمه حق و دفاع اسلام و کشور جانبازی نمودند عاجر است.

حسینی بیان کرد: شخصیت هایی که پیروزی و شکست برای آنان ملاک نبود بلکه هدف آن قربت الی الله است شما حجت را بر همگان تمام کردید و در پیشگاه خداوند متعال مقام و منزلت بزرگی دارید که دیگران غبطه می خورند.

وی یادآور شد: شما تاریخ را با عظمت و ماموریت خود زرین و افتخار آمیز نمودید شما محبوب خداوند هستید و امروز نیز شما وظیفه دارید در مقابل جنگ نرم و توطئه های دشمنان ایستادگی کنید و آنها را خنثی کنید.

حسینی با تاکید بر اینکه آزادگان بهترین سربازان انقلاب و شایسته ترین افراد برای دفاع انقلاب و نظام است، اضافه کرد: دوران سخت اسارت ذخیره بزرگ معنوی برای شما است.

در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر وهدایایی از آزادگان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر